Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kartvizitime ‘iletişim danışmanı ’ yazdırdım…

Mavi ile yeşilin ilk dansını Bandırma‘ da keşfettim ben. …

Karşı kıyılarda vals yaşandığını bilirdim ( gidip geldiğimde kocaman şehri İstanbul’a ) …

Yaşamaya başladığımda müziğin ve dansın birbirine yakıştığını gördüm… Koskaca bir şehir İstanbul. Koca bir yürek… Her yeni sabah Asya ve Avrupa birlikte başlar güne…

Birlikte uyanırlar …

Birlikte duyarlar…Duyururlar…Duymak isteyenlere çalan müziğin ritmini…Bazen Mozart’ı duyarım onların dansında, bazen Johan Strauss’u bazen Dede Efendi’den gelir bazen Yesari Asım Ersoy dinlerler…Bazen Tophaneli Sarkis Efendi’den "Kimseye etmem şikayet"’i çalar eski gramafonu bu şehrin , hüzünlenirler bir bankta; Emirgan’da, Çengelköy’de Beykoz’da. dinlendiklerinde…

İki yetişkindir Asya & Avrupa. 2 koca çınar!… 2 güzel yürek !…2 sevdalı aşık!…2 yakın dost!…2 yakın iş arkadaşı!…

Bu şehri anlatmalıyım önce… Bu şehirle başlamalıyım… Sizlerde duyun şehrin yüreğini, dinleyin , anlayın !.... Birbirinize bakın… Birbirinizi dinleyin istedim, istedim ki , beni anımsayın…Duyduğum güzel bir söz gelsin yüreğiniz bakarken birbirinizin gözlerine…

İNSAN BİR MUSİKİDİR , GÜLÜMSERKEN …. GÜLÜMSERSEN !...

Neden mi yazdım ben bunları derseniz…

İşim bu benim…

Kartvizitime “ iletişim danışmanı ” diye imzamı attım …Arkasındayım.

Nilay TORUM

İLETİŞİM DANIŞMANI

 
Toplam blog
: 4
: 695
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1978 yılında 25 Ekim'de doğmuşum. Çocukluğum Bandırma'da geçti. Üniversite için İstanbul'a geldim ve..