Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '12

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Kaş'ı gördünüz mü?

Antalya'nın Kaş ilçesi ünlülerin gizli mekanı olmuş durumda, tarihi yerleri, tertemiz denizi, eşsiz manzarası, insanın içini açan doğal güzellikleriyle Kaş mutlaka görülmesi gereken yerlerden biri.

Tam karşısında Türkiye'ye en yakın Yunan adası olan Meis bulunuyor, hatta okadar yakın ki yüzerek bile gidilebiliyor.

Peki Kaş neden ünlülerin gizli mekanı olmuş ? Sevval Sam, Athena, Polat Alemdar ve Kurtlar Vadisi ekibi, Geniş aile dizi ekibi, Kadir İnanır, Mete Horozoğlu, Fatmagülün suçu ne dizisindeki Kerem, Küçük Kadınların Armi'si, Halil Sezai, Yaprak Dökümü Ferhunde, Keşanlı Ali Nejat İşler ve daha aklıma gelmeyen bir sürü sanatçı ve oyuncuyu burda bulunduğum kısa zaman içerisinde görme şansım oldu.

Bodrum, Çeşme, Kuşadası gibi yerlerde tatil yapıp Türkiye'ye afişe olmaktansa Kaş'ta takılıp gerçek anlamda dinlenmeyi, senenin stresini üzerinden atmayı, sakin, kamerasız bir ortamda takılmayı  ve de facebook'a '' Şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor KAŞ'tayım hiç kimse bilmiyor '' yazmayı isteyen ünlü ünsüz herkesin kesinlikle görmesi gereken bu mekanı ben gezdim gördüm ve tüm içtenliğimle herkese tavsiye ediyorum...

 
Toplam blog
: 6
: 376
Kayıt tarihi
: 16.10.11
 
 

İsmim Ahmet Metin Şenlik, Yapı teknoloji Mühendisliği Mezunuyum fakat bankcalık yapıyorum, yayıml..