Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
TV Programları
 

Kasaba Severler Kasaba’yı yeniden diriltmek için ATV’ye eyleme hazırlanıyor

Kasaba Severler Kasaba’yı yeniden diriltmek için ATV’ye eyleme hazırlanıyor
 

Kaynak: ATV


Kasaba dizisi izleyicileri bu gidişle bir ilke imza atacağa benziyor. Kasabaya Asis yapımdan daha çok sahip çıkarak seyirci isterse yaparın bir örneğini ortaya koyuyor.

Önceki yazımda belirtmiştim seyirci komisyonları olmalı diye. Sanırım Kasabalılar bunu başaracak.

Kasabaya hayat veren görünürde Asis yapım olmasına rağmen onun nefes almasını sağlayan, yeniden hayata dönmesi için uğraşan ise Kasaba dizisi izleyicileridir.

14.03.2010 Pazar günü 13:30'da ATV Balmumcu binasının önünde ATV’yi protesto etme hazırlığındalar. Bu konuda da baya iyi çalışmışlar. Antakya’dan gelen bir katılımla sayıları 400-500 civarını bulan bu eylem için Avrupa ve Türkiye Alevi Federasyonu’nun, TODER’in SESAM’ın, İstanbul Kültür ve Turizm Bakanlığı Güzel Sanatlar Müdürlüğü’nün ve Şişli Belediyesi’nin desteğini de almışlar.

Açıkçası böyle bir eyleme şapka çıkarılır. Nedeni diğer yazılarımda fazlasıyla var, tekrarlamayacağım sadece şunu belirteceğim bu eylemi neden önemsediğimin anlaşılması için.

Reyting canavarıyla dizi katliamı yaratanlara, aslında reytingin sanal bir yalan olduğunu, birilerinin tekelindeki aldatmacadan başka bir şey olmadığını, kültür kodlarımızla rahatça oynanmak için kirli ekran yaratmanın bir parçası olduğunun gösterilmesi adına önemsiyorum bu eylemi. Seyirci isterse temiz ekran yaratabilir için önemsiyorum bu eylemi. Halkı yok sayan siyasiler gibi, seyirciyi yok sayarak hareket edenlere arz- talep dengesi izlemesinler, kanal değiştirsinler diyenlere bir ders olması adına önemsiyorum. Kanalların dizi katliamına, özellikle ATV’nin dur denmesi, dizi emekçilerin haklarının korunması adına önemsiyorum bu eylemi.

Eğer sizde kirli ekran istemiyoruz, temiz ekran istiyoruz diyorsanız, seyircinin de sözü olsun diyorsanız bu eyleme destek verin. Yarınlarımız için buna ihtiyacımız var.

Kasaba Severleri gönülden kutluyor, bu çabalarında başarılar diliyorum.

oyatekin@gmail.com

Not: Burada yazılan tüm yazılarım elektronik imza ve zaman damgası güvencesi altında yasal hakları korunmaktadır. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, Internet vs.) kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz.

<ımg alt="" src="/images/tiklayin_ok.jpg" border="0">

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 7111 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 295
: 3718
Kayıt tarihi
: 01.10.06
 
 

Milliyet Bloğa nasıl geldim ve nasıl yerimi aldım bilmiyorum. Sanırım uzun yıllar okuduğum bölüml..