Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Kaşığımda ne varsa!

 

Bu gece son gecemiz.

Yeni bir yıl kapıda!

Üç yüz altmış beş günü.

Harcadık bir çırpıda!

*

Ne hayallerim vardı.

Öteledim hepsini.

Kimini ben beğenmem.

Kimi beğenmez beni!

*

Kiminin boyu kısa,

Kimisi kara gözlü!

Kimisi para etmez!

Kimisi de çok tuzlu!

*

Anamı soran oldu!

Dedim sizlere ömür!

Geçti Bor’un pazarı.

Eşeği Niğde’ye sür!

*

Eşeklik bende biraz!

İnanmıştım burcuma.

Kismetin var diyordu!

Başımı gömdüm kuma!

*

Geceleri uykusuz!

Kaldığım günler hani!

Bu şiir şiir değil.

Enayilik beyanı!

*

Yeni yılda falımda.

İnanmam ne yazarsa!

Başka kısmet aramam!

Kaşığımda ne varsa!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..