Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

02 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Kaşımadın

Kalbimdeki duygusun desem
Aşk nedir diyemem bilensin
Düşündüklerin hissetmesem
Diyeceğim sevda bilmezsin

Sağır olup kör oluversen
Yüreğinde sevgi buluversen
Rüyalarımda oluversen
Ben sevdim sende seviversen

Gelsem tutar mısın elimi
Versem tertemiz yüreğimi
Bilir misin benim dileğimi
Sevmesen de seveceğimi

Düşünüp de hayata bakmak
Engelse tabuları yıkmak
Umutsuzluğa yelken açmak
Rüya oldu sana kavuşmak

Gelsin desem de gelemezsin
Ben sevdim sende bilemezsin
Sevmesen de sen silemezsin
Kapalı kapın göremezsin

Sevdam nedir sen bilemedin
Aşkımız nedir yaşamadın
Önünde engel aşamadın
Kabuk bağladım kaşımadın

Cebirin Defteri; 25, haziran, 2010; Altıntaş
 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..