Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Kasımpaşa hattı

Kasımpaşa hattı
 

Milliyet gazatesinden aldim


2011 yılının beni en fazla etkileyen olayi, bir gazetecinin (gazetenin reklamını yapmak  istemiyorum) başbakana meydan okuyuşu idi. O kişinin ismini yazmadan edemiyeceğim. Mehmet Baransu tam da başbakanın anlayacağı, yani başbakanın her zaman hitap ettiği gibi cevap verdi.

Bir gazetecinin başbakana böyle meydan okumasi teyet geçilecek bir durum değil. Herkes bilirki başbakan o kişinin iş hayaını bitirebilir. Daha önce başka gazetecilere yapılan bu tür baskılara herkes şahit oldu. Bunun için bu çıkış önemli bir mihenk taşıdır. Mehmet Baransu`nun elinde başbakanla ilgili önemli bilgiler varki, böyle yiğitçe ortaya çıkıp ben burdayım diyebiliyor. Üstüne gidildiğinde bunu kamuoyu ile  paylaşıp bedelini ödetecek. Bu ismi ilk defa duyuyorum ama meydan okuyuşu, kendini her istediğini yapabileceğini zanneden Kasimpaşa`lı Tayyip Erdoğan`a artik bir rakibi oldugunu hatırlatacak. Maçın ikinci raundunu heyecanla bekliyorum.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...