Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

Kasiyo Lincoln kasıyor artık!

Kasiyo Lincoln kasıyor artık!
 

İlk alındığında yer yerinden oynadı. Efendim Kadıköy' ün efendisi, gerçek Galatasaraylı, şöyle futbolcu, duran top ustası, Galatasaray' ın Hagi' den sonra 10 numarası, uzatabildiğimiz kadar uzatırız, ama biz başka konuları uzatıcaz. Bu yazdıklarımız Fenerbahçe' ye Kadıköyde iki gol atması üzerine yazılan efsanelerdi.

Şimdi gelelim gerçeklere, geçen sene lige muhteşem başladı Rize ve Ankaragücü maçları ile, iki harika gol seyirci Fenerbahçe maçında yaptıklarına bin pişman stad kapalı, canlı olarak golleri göremediler, çıldırıyorlar bende dahil olmak üzere. Derbi geldi çattı söylentiler başladı Lincoln derbilerin adamı diye, Beşiktaş maçı için takım kampa girecek son anda Lincoln yok kadroda Hakan Şükür ile birlikte. İşte ondan sonra Lincoln bir kayboldu, taki Ankarada Gençlerbirliği maçında ortaya çıktı 88. dakikada gol attı, ben o zaman Lincoln Bey'in farkına varabildim. Bu arada seyircinin hakkını yemeyelim Lincoln iyi oynasın oynamasın maçtan önce ve sonra tribünler beyefendiyi gaza getirmek için yakıp yıktılar Lincolllln Lincoooln diye.

Gençlerbirliği maçı dedim ya, ne hikmetse bu seneki yine Gençlerbirliği ve Ankaragücü maçlarınıda sayarsak Lincoln Galatasaray' a geldiğinden beri ligde 3 deplasmana etkide bulunmuş. Geldiği günden beri Süper ligde 30 deplasman maçında sakatlığı ve cezası olmazsa oynayabilir ama sadece 14 maç oynamış. 14 deplasmanda 8 galibiyet alınmış benim nazarımda takıma galibiyete getirecek 3 maç oynamış. Oran iyi gibi görünüyor ama çıktığı deplasmanların yarısı Ankara ve İstanbulda. Deplasmanda attığı gol sayısı 4, duran top ustası ya daha frikikten golü yok ben görmedim ve hatırlamıyorum. Pardon Kadıyöyde attı ama verilmedi.

Avrupa karnesi iyi Benfica ve H.Berlin gibi zor ve krıtik maçlarda ki onlarda deplasman, harikalar yarattı neden iyi oynayabileceğinin yorumunu sizlere bırakıyorum.

En son Hamburg maçı Bülent Hocaya yaptığı hareketler, sonra açıklama hırsıma yenik düştüm, sahada bazen düşmekten top oynayamayan Lincoln yorumunu sizlere bıraktığım avrupa maçında (Almanyada oynanan özellikle belirtelim) hırsına yenik düşmüş. Ya Lincoln kardeş şu hırsı birazda ligde sergiler misin?
Bülent Hocayı babam dahil herkes eleştiriyor Lincoln' ü neden sokmadı
Trabzonda diye, sizce oynar mıydı?

Ben kenarda otururken hiç hırslandığını görmedim. Artık yanılt benimle birlikte Hıncal Uluç' u Lincoln. Bizde bağıralım maçları nerede izlersek izleyelim Lincoooln Linccollll diye. Çok krıtik Uefa maçları öncesi utandır bizleri, bu maçlarda da oynamazsan hakikaten kasıyor artık Lincoln. Yoksa çıkar üzerinde o efsane ismin giydiği, Metin Oktay' ın taşıdığı 10 numarayı.
 
Toplam blog
: 9
: 1218
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

Merhaba ben 29 yaşında Makine Mühendisi ve evliyim. Otomotiv üzerine çalışıyorum. Amatör olarak futb..