Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

23 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Kaskatı hasret

Kaskatı hasret
 

Kapısı penceresi olmayan yaşamın

İçerisinde

Ne zaman canım sıkılsa

Yalnızlığımın tuzağına düşüyorum…

Kazıdıkça kazıyorum

Üzeri kapatılmış ne kadar anı varsa

Ne cennet gözümde

Ne cehennem,

Sürüklenip gidiyorum çok uzaklara

Bazen aniden

Ölüm geliyor gözlerimin önüne

Sevmelerimizi bile

İçime çekmeye korkuyorum…

Aynalar yalancı

Bakışların yıpranmış resimlerde

İçi zehir dolu

Sanki içtiğim her kadehin içi…

Her geçen gün

Çoğalıyor gidip gelmelerim, çaresiz

Yıkılsa da içimdeki

Kaskatı kesilmiş “ürkek” hasretin

Her gece

Baş başa kalıyor aşk acılarımla…

Yine de

Bir türlü sevemedim bu yalnızlığı

Susuyorum

Silip atsam da tüm değerlerimi

Konuşmadan

Sindire sindire yaşıyorum ayrılığı…

İşte böyle sevdam

Son vurulduğum, vurgunumsun

Gitme!

Bu serin “sonbahar” akşamında

Tut ellerimden,

Tut!

Tut, hiç bırakma…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 23.11.2015 22.00

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..