Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '10

 
Kategori
Haber
 

Kastamonu'da İhsan Ozanoğlu gecesi

Kastamonu'da İhsan Ozanoğlu gecesi
 

ÂŞIK İHSAN OZANOĞLU (Kastamonu, 1907-1981)


İHSAN OZANOĞLU GECESİ - 17 şubat 2010 saat 19.00

Yer: RIFAT ILGAZ KÜLTÜR MERKEZİ KASTAMONU

Kastamonu’da 17 Şubat 2010 tarihinde, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından, İHSAN OZANOĞLU GECESİ düzenlenmiştir.

İHSAN OZANOĞLU Gecesi 17 Şubat 2010 Çarşamba günü saat 19.00 da Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü- Rıfat Ilgaz Kültür Merkezi’nde düzenlenecektir. Geceye Necmettin DİZDAR, Mehmet NERGİZ, Onur İŞÇEN, Mehmet ABDURREZZAK, Ata ERDOĞDU, Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi, Ahmet İDRİSOĞLU, Hacer ALİOĞLU ,Ziya AYNACIOĞLU, SEPETÇİOĞLU HALK OYUNLARI EKİBİ katılacaktır.


17 Şubat 2010 cumartesi günü saat 19.00 da İHSAN OZANOĞLU GECESİ’ne tüm halkımız davetlidir.



PROGRAM:

KASTAMONU TÜRKÜLERİ


GÜZEL SANATLAR ve SPOR LİSESİ

Kadife Yastık Yüzü - HAKKI BAYRAKTAR
Hozurduyor Aşağı İmaret Arısı – HAKKI BAYRAKTAR – ADNAN ATAMAN
Tiridine bandım - MUZAFFER SARISÖZEN -TOSYA

HACER ALİOĞLU -İHSAN OZANOĞLU- AŞIKLIK ŞİİRİ

MEHMET NERGİZ

Mapusane Çeşmesi - İHSAN OZANOĞLU
Yörü Çoban – İHSAN OZANOĞLU
Yaş nane kuru nane - AVNİ ÖZBENLİ


MEHMET ABDURREZZAK

Köroğlu çeşitlemesi – İHSAN OZANOĞLU
Topal Koşma – AŞIK MÜMİN MEYDANİ
Kıyık – İHSAN OZANOĞLU




NECMETTİN DİZDAR

Kız bahçende gül var mı ? – ADNAN ATAMAN
Çayırda buldum seni – ORHAN DAĞLI
Şu Cide’nin çeşmesi – SARI RECEP
Çanakkale Türküsü – İHSAN OZANOĞLU


HACER ALİOĞLU -İHSAN OZANOĞLU DEDİLER ŞİİRİ
AHMET İDRİSOĞLU -DEDİLER ÜSTADIM NAZİRE ŞİİRİ

ONUR İŞÇEN

Sivastopol Önünde Yatan Gemiler – İHSAN OZANOĞLU – Ankara Devlet Konservatuarı
Çifte çıkar martinimin dumanı – SARI RECEP
Üç güzel oturmuş iskambil oynar – SARI RECEP
Evlerine varamadım arımdan - HAKKI BAYRAKTAR
Atlanbaç taşlarını atlayamadım - İHSAN OZANOĞLU
Kırk çeşmeden sular içtim - HAKKI BAYRAKTAR –SADİ YAVER ATAMAN
Çıkabilsem şu yokuşun başına- A.CEVDET YAZICI-YÜCEL PAŞMAKÇI



SEPETÇİOĞLU HALK OYUNLARI EKİBİ
FOLKLOR GÖSTERİSİ

NUMAN KARANLIK
MEHMET CANLI
ENDER CANLI
ERAY AYNACIOĞLU
YILDIRAY AYNACIOĞLU
BURHAN KENDİRCİ
NİHAT İHTİYAR


ZİYA AYNACIOĞLU

Kaynaklar:

Kastamonu Kültür Müdürlüğü Davetiyesi

http://kastamonunet.blogcu.com/asik-ihsan-ozanoglu-can-ozanoglu/152097

Yukarıdaki linkte Aşık İhsan Ozanoğlu ile ilgili bilgiler toplanmıştır.

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..