Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Kasvetli gökyüzü

Yeni bir yola çıkıyorum
Ve sen olmayacaksın
Belki zor olacak
Belki de kolay olur bilemem
Fakat sen beni hak etmedin
Ben de sensizliği.
Neyse kader diyelim.
Kader demek aslında bir kurtuluştur biliyor musun?
Kurtulmak istiyorum senden
Gözlerinden
Sesinden
Elinden
Aklımdan çık git artık
Aklımdan bas git artık
Bırak huzura ereyim, zaten hayat kısa
Sen de istediğine var git işte
O kadar dedim sana kapını çaldığında karşında görmek isteyeceğin
Biriyse evlen diye.
Sen ne yaptın?
Anlatayım;
 
Verse 1:
Yürekler hep paramparça irticalık arttı
Ölüm korkusuyla yaşamıyorum istifamı bastım
Her kadının ahından kendi payımı aldım
Oldum olası sevinemedim meğerse pek yalanmış aşkın
Yaşamak istemiyorum sebebim yok
Ayazda kaldı hayallerim üstünü örter misin tanrım
Ne acı öylesine sarılıp böylesine bitmek
Ne kadar bağlıydım tükendi sabrım
 
Nakarat:
GELME! GELME! Gecene zindan olurum
GELME! GELME! Fikrime zincir vurulur
Gelme takatim yok zaten unutmuş ta gibisin
Geceme yorgan olacağın yok yabancısın ve başka birisin
 
Verse 2:
Bir kaç gömlek büyük geldim ben sanırım sana
Öyle asma surat, bana dokun diyemem anla
Ama yaşandı bitti diyesim de yok ve biliyorum ki
En büyük aşklar bitecek saçmasapan sonla.
Resminle sabahladığım bu kaçıncı gün bitti
Bir lokma bir şey yesem ihanet edeceğim sanki
Ne ara böyle sevdim? Hep sevip hem de bittim
Hem gelip hem gelmedin. Gam geldi sen gelmedin..
Nefret ediyorum hayatın duygusal frekansından
Nefret ediyorum zevkini alamadığım aşkın ızdırabından
Ne ara böyle olduk çarkına sokuyum be hayat
Tükettin beni, bitirdin artık olmasamda olur
Seni görmek için yollarımı uzatmadım mı söyle
Seni görmek için kaç kilometre yol gitti kalbim be
Kalbim be, ne çektin affetsen keşke
Gittiğin o gün ne sigaram vardı ne çakmak cebimde
Öylesine daralmış ki ruhum anlatamam
Ve bir de kasvetli gökyüzü
Beni hapsetti son sözün
Seni görmek istemiyorum artık nedense
En güzel günlerimizi yaşıyoruz deyip te katletti görgüsüz
Ne biat ettim başkasına ne de bir umut besledim
En güzel dostum kalemim oldu onu da yaşatırsa ses telim
Hangi kapıyı çalarsan çal yüzüne kapanır yoksa kârı
Yaptığınız kahpelikler bini aştı
 
GELME! GELME! Gecene zindan olurum
GELME! GELME! Fikrime zincir vurulur
Gelme takatim yok zaten unutmuş ta gibisin
Geceme yorgan olacağın yok yabancısın ve başka birisin
 
Ne kadar istediysem artık biz olmayı
Aldı Allah elimden yine de kesemem duayı
Sen giderken kalbime döşediğim o mayınları
Sırf gelen olmasın diye bir gün patlatacağım lan orayı
Acımayacağım kendime, olur da karşıma çıkarsan bir gün
Sana da acımam yüzüne vururum yaptıklarını
Sonra büyük ihtimalle sen hiç değişmemişsin dersin
Ben de evet derim senin gibi olamadım
Deneseydim olurdum denemedim pişman değilim
Bu aynı resme bakarken farklı şeyler hissetmek gibi
10 yıl önce bugün dü seninle kesişmişti yollarımız
Tam 10 yıl sonra bugün yabancılaştık sevgilim..
 
Toplam blog
: 2
: 247
Kayıt tarihi
: 18.01.17
 
 

1993 yılında dünyaya gelen Anıl Yıldırım Elazığ doğumludur. Yüksekokul eğitimini Kütahya Dumlupın..