Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Futbol
 

Kasvetten üç puan çıktı

Kasvetten üç puan çıktı
 

Göztepe, Malatya deplasmanına mutlak üç puan parolasıyla gitmişti. Rakibin de zor durumda olması maçı daha da farklı bir havaya sokmuştu. Çünkü onlar da üç puan almak zorundaydılar. Bu atmosfer maça da yansıdı.

Önce şunu söyleyeyim: Gerek kameraların kalitesi ve duruş yerleri, gerekse de internetten takip ettiğimiz yayının sık sık duraksaması yüzünden maçı şöyle dolu dolu izledim diyemem. Ancak yine de çoğu bölümü takip edebildim ve izleyebildiğim kadarı ile de bir fikir sahibi oldum. Sizlerle de bu fikirlerimi paylaşacağım.

Her iki takımın da ligdeki durumlarının oyuncular üzerinde bir tedirginlik yarattığı açıkça belli oluyordu. Göztepeli oyuncular da hala İskenderun maçı travmasını üzerlerinden atamamışlardı. Nasıl atabilirlerdi ki? Teknik Direktör tribünde, antrenör tribünde, Tayfun cezalı, bazı oyuncular sakat. Üstelik hakem hataları yüzünden kaybettiğin puanlarla kredini de doldurmuşsun. Olası bir puan kaybı kriz çıkarır.

Bu hava içerisinde açıkçası Göztepeli oyuncular ilk yarıda pek fazla etkili olamadılar. Tedirgin ceylanlar gibiydiler. Yeni Malatyaspor ise daha etkiliydi. Ev sahibi takım bu yarıda bulduğu pozisyonlardan yararlanamadı.

Daha etkiliydi derken, sanmayın ki öyle döktüre döktüre futbol oynadılar. Tam tersi. Sahada öyle bir kasvet vardı ki, tam uyku hali.

İkinci yarı Göztepe daha etkili oldu. Yılmaz’ın oyundan çıkması kafamda soru işaretleri yaratmışken O’nun yerine oyuna giren Emin bu soru işaretlerini dağıttı.

Gerçekten de Emin ile birlikte Yeni Malatyaspor yarı sahasında Göztepe daha fazla görülmeye başladı.

Maçın berabere biteceği düşünülürken 90+1’ de yine Emin’in getirdiği top önce Türker’e ( gözlerim beni yanıltmadıysa tabi. Çünkü yayın çok kötüydü. Hata varsa özür dilerim. ) Oradan da İlhan’a geldi ve İlhan da çok güzel bir vuruşla topu yeni Malatyaspor filelerine bıraktı.

Hakemin son düdüğü ile Göztepe kasvetten üç puan çıkarmış oldu. Bu üç puan çok önemliydi. Böylece sarı- kırmızılılar hem moral hem de yeni kredi kazanmış oldular. Gerek oyuncuların gerekse de camianın bu galibiyete çok ihtiyacı vardı. Önemli olan başka bir şey de Göztepe’nin kötü oynadığı bir maçı kazanabilmesi. Zaten büyük takım olmayı belirleyen bir faktör de bu değil mi?

En son bir konu var ki değinmeden geçemeyeceğim. Maçın yayın kalitesinin çok kötü olduğunu belirtmiştim. Ama bunun için kimseyi suçlamıyorum. Tam tersine tebrik ediyorum. Neden mi?

Maçı Malatya’nın yerel televizyonlarından GüneşTV yayınladı. Kendi imkanları ölçüsünde yayın yaptılar. Benim izleyebildiğim kadarıyla anlatımları ve yorumları da centilmenceydi. Sağ olsunlar Göztepe yönetimine de bu maçı resmi siteden yayınlama şansını verdiler. Maç sonunda da özet görüntüleri yeni Asır TV’ ye göndermişler. Herhalde diğer kanallar da alabilmişlerdir.

Gönül isterdi ki İzmir kanallarından da maç yayınlanabilsin. Zaten Göztepe Bank Asya’ ya çıkarsa bir daha hiçbir şey yayınlayamazsınız. Şimdi niye yayınlamıyorsunuz bilmiyorum.

Eğer Göztepe yönetimi çok para istemişse bilemem. Şayet öyle bir şey varsa kusuruma bakmayın. Ama öyle bir şey yoksa, o zaman yanlış yapıyorsunuz.

Yerel kanallarımız ekonomik yönden zayıf, biliyorum. Ama özellikle arkasında büyük bir şirket olan Yeni Asır’ın ekonomik açıdan güçlü olduğunu düşünüyorum.

Bunlar fikir jimnastiği. Sonuçta İzmir kanallarından biri Göztepe’nin maçlarını özellikle de deplasman maçlarını yayınlamalı diye düşünüyorum.

Maçı yayınlayan, bizlerle paylaşan centilmen Malatyalı canlara can-ı gönülden teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 1042
: 299
Kayıt tarihi
: 02.03.08
 
 

Yazmak benim için bir tutku, bir yaşam kaynağı. Sadece basit bir hobi olarak açıklanamaz yani. Be..