Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Katar’ın Yardımı Makbul Değil Çağırdık da Geldi, Hatta Bağırdık da Geldi

Katar’ın Yardımı Makbul Değil Çağırdık da Geldi, Hatta Bağırdık da Geldi
 

Türk medyasında o kadar üzerlerine gidildi ki; “Katar nerede, biz onlara yardım ettik, biz olmasaydık vs” yaptığımız iyiliği adamların yüzüne vurduk, karşılığını istedik onlar da utanma belasına mecbur;

“Keşke bunlardan yardım almasaydık ya da keşke bize yardım etmeselerdi” diyerek,

“Hani bir iyilik yaptılar karşılığını verelim de kurtulalım” der gibi…

Ben şahsen Katar’ın yardım girişimini böyle algıladım…

Eğer haklıysam rahatsız edici değil mi sizce… Gerçi Araplar söylemeyince kendiliklerinden bir şey yapmıyorlar…

Koşarak geldi, tek kalemde 15 milyar dolar…

Görüntü güzel de içerik?...

Bu iddiamı neye dayandırıyorum?

Katar’ın eğer yardım düşüncesi varsa kafadan kalkıp gelebilir ya da ilk anda açıklayabilirdi.

Medyamızda “Katar nerede?” haberleri çıktıktan sonra…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..