Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Kategorilerin blog ana sayfası var

Kategorilerin blog ana sayfası var
 

Bugün haber kategorisinin sayfasına girdiğimde bir sürprizle karşılaştım. Milliyet Blog ana sayfası biraz değişmiş sandım. Meğerse haber kategorisinin ana sayfası Milliyet Blog ana sayfasına benzetilmiş. Bu değişiklik ne zaman oldu bilmiyorum, ben bugün farkettim. Haber kategorisinde yazılan bloglar ve bu kategoride yazan blog yazarları için “en yeniler”, “en çok okunanlar”, “en çok yorum alanlar” gibi sıralamalar yeralıyor. Aynen Milliyet Blog ana sayfasındaki gibi bir manşet bölümü ve ana kategorinin alt kategorileri bulunuyor.

Benzer değişiklik tüm ana kategorilerde var ve çok güzel olmuş. Ana kategorilerin blog sayfalarında alt kategorilere link var ama bunlara tıklayınca hayal kırıklığına uğruyoruz, çünkü o sayfalar biraz üvey evlat muamelesi görmüş, eskilerin deyimiyle.

Milliyet Blog kategori sınıflaması konusunda daha önce de yazmıştım. Bu sınıflamada sorunlar var. Şimdi alt kategoriler yeni düzenlemede ihmal edilince sorun daha görünür oldu.

Ana kategoriler için yapılan düzenleme tüm kategoriler için yapılmalıdır. Kültür Sanat için olan özel sayfanın Müzik için olmaması büyük eksiklik.

Ana sayfadaki "günü yorumlayanlar" altındaki "diğer haber blogları" linkine tıklayınca yeni güzel sayfa yerine eski liste geliyor. Bu da düzeltilirse iyi olur, böylece herkes güzel değişimi farkeder.

Şimdi özel düzenlenmiş kategori sayfalarını bir dolaşın ve Milliyet Blog’daki güzel değişimi görün.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..