Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '12

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
189
 

Katil olsam kimleri öldürürdüm paradoksu

Katil olsam kimleri öldürürdüm paradoksu
 

Bazen bunu düşünüyorum cidden. Bazen mi? Son 10 gündür bazen değil her ana döndü bu. Halbuki dışarıdan bana bakan biri sempatik, 185 boyu olduğunu ancak ayağa kalktığında anlayabileceğiniz kadar ufak bir suratı olan gayet iyi temiz aile çocuğunu görür bende. Halbuki bir bilsen ki ben içimden ne planlar yapıyorum, onun bunun sevgilisini öldürmek, şu herkesin gösterdiği yakışıklı çocuğun suratını domuz yağına bulamak istekleri geçiyor içimden. Öyle de paranoyak biriyim.

Ama öyleleri var ki, gerçekten katil olsam ilk sırada kellesini uçururum dediğin cinsten. Bak şimdi hepsini paylaşacağım. Herhangi bir sıralama yok. Zira Adolf Hitler olsam hepsini ipe dizer sabun yapardım. -ve umarım bunu polisler, FBI falan okumuyordur. Ya da okusunlar, popi olurum.-

Facebook Popisi

Bu tür son zamanlarda çok yayılır oldu. Son zamanlarda dediğim bir yıl oluyor, neyse. Şimdi bu tipler profil resimlerini , durumlarını paylaşırlar. Sonra bunlar böyle 200 300 zoraki beğeni alırlar. Kendilerini “ben popülerim” , “çok yakışıklıyım kızlar ölüyo” , “ay kız remziye çok güzelim” gibi ********* yalanlarla kendilerini kandırırlar.  Ben bunlara bakarım. Bu tipler kendilerini seksi sandıkları için egoları yüksektir. Bende bunları egoları kadar yüksek bir binanın çatısına çıkarır, arkadan tekmeyi basar ve zevkle yere yapışmasını izlerim.

Dudağını büzen profesyonal kameralı kız

Dudak büzmenin her kıza yakıştığını nereden duydunuz çok merak ediyorum. Özellikle bunu yapanlar kalın kaşlı, kocaman gözlü kızlarsa bırakın seksiliği mide bulandırmaktan öte gidemiyor.  Sanırım ” kameram pahalı ve profesyonel, ben de güzel çıkarım” düşüncesindeler. Yok öyle bir dünya la, kameranın fiyatı arttıkça seni daha güzel çekmiyor. O dudağını büzüyorsun ya, onu bi iple düğümler, ömür boyu öyle gezdiririm seni. Cidden bak.

En yakın kız arkadaşının övdüğü sevgili

Kabul edeyim ki benim yanımda bana karşı bir erkeğin övülmesinden nefret ederim. Kızlar, sakın sevgililerinizin yanında bunu yapmayın. Ve erkekler, sevgiliniz bunu yapıyorsa da altta kalmayın. Ben başka herifin kaşını gözünü dinlemek zorunda mıyım lan?

Neyse. Bu herif bu kızı yerden yere vurur süründürür perişan eder hayatının içine eder ama yine de “ay o çok ayrı, ay çok şeker , ay özledim şapşalı , ay onun şurasına bayılıyorum offf” gibi lanet şeyler işitirsiniz. Kendinize bakarsınız.

Bu kıza yapılacak tek şey onu o mükemmel sevgiliyle yalnız bırakmaktır. Elinde sonunda size dönecektir. Biraz bekleyin. Olmadı siz ayırın.

Erkek Abazaları & Kız Abazaları

Bu arkadaşlar kızsızlıktan/herifsizlikten içleri geçen insanlardır. Kendilerine hakim olamazlar. Bu cinsin erkekleri her türlü konuyu evirip çevirip karı-kıza getirir. Bu türün kızları da Facebook’unda Twitter’da Francisco Lachowski’nin ve bilimum sixpack’lı mankenin resimleri vardır. “Ay yerim seni ben” gibi hareketlerle açlıklarını belli ederler. Bunları Kırım Kongo’ya sürgün etmek gerekir. Bir süre sonra zaten intihar etmeleri beklenmektedir.

12/D’deki yakışıklı çocuk ve Francisco Lachowski

Yukarıda da dediğim gibi. Bir erkek olarak başka bir erkeğin kol kaslarını, kaşının gözünün şeklini, saçlarını dinlemek zorunda mıyım lan? Banane onun kaşı gözü. Şimdi bu dinlediklerinizden dolayı o bahsedilen çocuğa bir antipati duyarsınız. Elimde kalaşnikof olsa o kol kaslarını paramparça eder, saçlarından tavana asarım, valla bak!

“Okulda herkes beni konuşuyor çok güzelim” diyen kız

Bu tipleri aslında kimse konuşmuyordur. Gerçekte olay, yukarıdaki abaza erkek topluluğunun sohbetinden ibarettir. Bu kızlar aslında çok çirkindir. Ne MAC, ne Lorael. Bunları hiçbir şey kurtaramaz.

İki lafından birinde küfür eden erkek

“Şimdi a*k tam bir sayı atmıştım ki karşı takımın pe*o kaptanı a*k i*nesi s*kti attı rezil etti beni a*k p*çi” gibi bir konuşması vardır. Genelde futboldan, basketboldan bahseder. Başkada bir şeyden anlamaz. Bu türü yalnız bırakmak gerekir. Öldürmeye gerek yok.

Bazılarına göre ben.

Bunları okuyanlar arasında “şşt lan bu odulendro kendini ne sanıyor ada bak” gibi bir eleştiride bulunanlar olacaktır. Her zaman olmuştur. Yoksa yok mu? Paranoyaklığa bağladım. Neyse. Bunlar beni “kendini mükemmel sanan ergen” olarak tanımlayacaklar büyük ihtimal. Yok öyle bişey. Sadece içimden geçenler.

Ve son bir not. Bunu şimdi polis falan okur da başım belaya girer diye söylüyorum. Katil değilim. Olmayı da düşünmüyorum. Şimdilik.

odulendro.tumblr.com

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 12
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 311
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

17 / İstanbul Selam. Ben Ödül. Adımı duyanlar genelde takma ismim falan sanıyor. Hayır değil...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster