Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Katilim sen, sebebi de sen.

Katilim sen, sebebi de sen.
 

Bu O'nun son'rası 

Ve 

Korkunç bir intikam olabilir bu. 

Evet; 

Bir katil. 

Yıllar evvelinden. 

Evet; 

Bir yolcu. 

Yıllardan beri. 

Bir katil 

ve 

Bir yolcu. 

Öldürmek için silah arayan o katil 

Hiçlikler ülkesinden gelen o yolcu. 

Sen bir zaferi kutluyorsun mağrurca,  

Ben ilk kez bu kadar güçlü yeniliyorum sana. 

Aslında,  

Perdeleri ikimizin de yüzüne kapatırken sen,  

Diğer tarafta, haklılığının yenilgisinde kalasın. 

Sen olabildiğince alan,  

Veremeyecek kadar yalnızlığına çoğalansın. 

Bir tecrüben daha var artık,  

Hayata bakışını farklılaştıracak,  

Ve 

Yamalı yelkenlerin yeni ufuklara açılacak. 

Sen yamalı yelkenlerle katil bir kaptan,  

Ben karanlık sularda yol alan. 

Ey katil! Ruhuma işleyen her bir zerreni 

Kokunu ve şarkılarını,  

Sandıklara kilitleyip sana gönderiyorum. 

Ellerin değsin istemiyorum. 

Gözlerin dalsın istemiyorum yollarıma. 

Ben yolcuyum. 

Sen katilsin. 

"Biz"değil, "Sen"sin 

Bir katil 

ve 

Bir yolcu. 

Öldürmek için geçtiğin yıllar,  

Kaçmak için koştuğum yollarla 

Belki birgün kesişir. 

Kesişirse,  

Yollarım tükenir, yolculuğum biter. 

Bir katil 

Bir cinayet. 

Yıllar evvelinden 

Yıllardan beri 

Faili sen. 

 

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..