Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '09

     
    Kategori
    Güncel
     

    Katliamlar ülkesi

    Katliamlar ülkesi
     

    Gün geçmiyor ki ülkemizde yeni bir olay olmasın.

    Evet! Mardin katliamından bahsediyorum. Ülkemiz, tarih sayfasında yine çirkin bir katliama daha tanık oldu.

    Suçlu kim? Tabii ki büyük çoğunlukla olayı işleyenler diyeceğiz.

    Ama bana göre hiç de öyle değil. Çünkü olaya ortak olanlar bugüne kadar başa gelen liderler değil midir?

    Bugün Başbakan çıkıp "Olaylar tamamen oradaki insanların eğitimsizliğinden kaynaklıdır" diyor.

    Peki soruyorum: Oradaki insanlara devlete bağlı silahları kim verdi acaba?

    Hem eğitimsizdir diyorsunuz, hem de oradaki insanları silahlandırıyorsunuz. Sizce de garip değil mi?

    1985 yılından beri "korucu" adıyla bilinen ve bugünkü sayısı 66 binlere ulaşan bir ordunuz yok mu?

    Üstelik ölenlerin bir kısmı AKP Mardin milletvekili Süleyman Çelebi’nin aşiretlerindenmiş. Ve buradan da Güney Doğu'da hangi partilerin demokratik seçimlerle seçildiği çok iyi anlaşılıyor!

    Ve içler acısı bir durum var ki bu hükümet liderlerinin hepsinin de bu katliam karşısında "timsah gözyaşları" döktükleri çok açık. Çünkü olayda ailelerini kaybeden 70 tane çocuktan sadece 35’ine bakacaklar.

    Bir kez daha bunların SOSYAL DEVLET anlayışını görmüş olduk!

    Dileğim savaşsız, katliamsız, sömürüsüz bir Türkiye.

    Sedat Koçak

     
    Toplam blog
    : 1
    : 378
    Kayıt tarihi
    : 06.05.09
     
     

    1 Haziran 1985'te Tokat'ta doğdum. İstanbul'da yaşıyorum. Amatör olarak müzikle uğrşıyorum...