Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Kavgasız yaşayalım

Kavgasız yaşayalım
 

Söz söylemem kimseye

Eksiğin gediğin şu diye

Sadece bakarım kendime

O konuda ben nasılım acaba

Ders çıkarırım kendime

Başkalarının doğrusundan yanlışından

Seslenişim

Tek konudadır karşımdakine

Rahatsız olursam eğer

Beni rahatsız etme ne olur

Çok rica ederim

Saygı başıma taçtır kusur etmem onda

Sevenimdir herkesi

Düşmanım da dâhildir buna

Bilirim sevgidir bitiren

En ileri düşmanlığı kesinlikle

Hani Tanrı diyor ya Kuranda

“Düşünsen biraz

Nasıl bir iyilik yapsam da

Bu düşmanın gönlünü alsam diye

Bakarsın düşmanın

Dostun oluvermiş bir anda”

Sevgidir

En büyük ve en güçlü iyilik

Seven insan kötülük görmez

Ben bunu bilirim bunu söylerim

Ben sevenim sadece

Ben sevgiyim sadece

Adım sevgidir benim

Huyum değildir

Ne alınganlık

Ne kırılganlık

Ne karşılık verme

Anlamaya çalışırım karşımdakini

Ben olsam nasıl davranırdım diye

Akıldır mantıktır yürüttüğüm

Budur tüm öğrencilerime öğüdüm

Yaşadığımız bu kara günlerde de

Tüm halkımıza olsun bu sözlerim

Bir söz söyleyeceksek eğer canlarım

Dokuz defa yutkunalım

Dokuzuncuda söyleyelim söyleyeceğimizi

Kırmak yok

Bağırmak yok

Sesimizi yükseltmek yok bu seslenişte

Tatlı dille güler yüzle ve incitmeden

Söyleyeceğiz söyleyeceklerimizi

Ben bilirim havasında da değil

Gönül alıcı tavırlar içinde olalım birbirimize

Unutmayalım canlarım bu dünya fani

Yarım çekip gideceğiz öte dünyaya

Orada iyiliklerimizle

Kötülüklerimiz karşılayacak bizi

İyiliklerimiz Tanrının yanına çekecek

Kötülüklerimizse

Baktırmayacak Tanrının yüzüne

Utancımız üzüntümüz de kurtaramayacak

O buluşmada bizi

Gelin iyilik yapalım iyilik görelim

Yok, edelim düşmanlıklarımızı

Yaşayalım kardeşçe şu dünyada

Yüz akıyla çıkalım o gün gelince

Tanrının huzuruna

Mekânımız olsun Cennet

...

Sevgilerim

Sevgilerim

Gönül dolusu sevgilerim

Hepsi sizlerin olsun sevdiklerim

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..