Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Kavitasyon

Kavitasyon
 

Bu fırsat kaçmaz diyen siteleri farkettiniz mi bilmem...

Posta adresime gelen ve uzun zaman kaale bile almadığım bu sitelerden birine " bakalım işe yarıyor mu? " düşüncesiyle birkaç ay evvel üye oldum. Çoğu otellerle ilgili birçok meal geldi. Bir çoğuna da bakmadım aman dedim hep aynı, kışın yazlık otellerde ne işim olabilir ki ? Bundan birşey çıkmaz diye okumadan siliyordum taa ki 2 hafta öncesine kadar.

Malumunuz biz bayanların zayıflamaya formül arayışları hiç bitmez. Ama öyle diyetle falan değil :)) Nerede kısa yol var onu araştırıp bulmaya çalışırız. Mesela bendeniz kaç tane kapsül yutmuşumdur tabii hepsi fos çıktı , kilolar yerine paralar eridi gitti.

Dönelim 2 hafta önce gelen posta haberine ... Kocaeli'de bir güzellik merkezinde kavitasyonla zayıflamada büyük indirim şansı vardı hemen inceledim ve bana cazip geldi doğrusu. 8 seansta yani 8 haftada incelmek ve kocaman göbeğimden biraz olsun kurtulmak mümkün olacaktı. Hemen kaydımı yaptırdım 200 Tl yerine 49 lira ödeyerek randevularımı aldum. Bugün ilk gün, inşallah faydalı olur da biraz moralim düzelir. Öğrendiğime göre 300 kişiden fazla kişi faydalanmış bu kampanyadan.

Bu arada kayıt yaptırmadan önce internetten bir araştırma yaptım tabii ki.

Sizlerle paylaşmak istiyorum:))))

KAVİTASYON NEDİR?

Kavitasyon zayıflama olarak bilinen yöntem, ultrasonik bölgesel zayıflama sistemleridir. UItrasonik zayıflama olarak bilinen sistemlerin yeni ve farklı bir versiyonudur. Ultrason ile zayıflama böbrek taşlarını ses dalgaları ile kırmada kullanılan sistemlerden esinlenerek üretilmiş cihazlardır.

Ultrasonik zayıflamada hedef taş yerine yağ dokusudur. Bu nedenle taş kırma cihazlarından farklı frekansta ultrasonik dalgalar kullanılır.

Yapılan çalışmalara sistemlerin başarılı ve güvenli olduğunu göstermektedir. Kavitasyon sistemleri ile her seansta çevresel olarak 2–6 cm olmaktadır. Genelde önerilen seans sayısı 5 seanstır. 5 seans bitiminde hedef her seans için ortalama minimum 2 cm incelme sağlamaktır.

Daha sonra deneyimlerimi paylaşmak üzere sevgiyle kalın...

NOT: Müracat edenler arasında beyler de varmış:))


 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..