Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '11

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
386
 

Kavşak noktası!

Beni hemen anlarsınız!

Vallahi!

Müstear isimle yazsam hemen anlarsınız!

Unuturum kendi ismimle yazdıklarımı, aynılarını müstearla tekrar yazarım! Aynı hikâyeyi, fıkrayı kendi ismimle bile tekrar yazdığım oluyor!

“Ulan Ahmet, sen bu yazıyı daha önce yazdın gibi geliyor bana ama hadi hayırlısı!” Dediğim çok oluyor!

Olsun!

Çünkü genişleyen MB ailesinde benim yazılarımdan feyiz almamış çok insan vardır diye düşünüyorum!

Feyiz alsınlar!

Ama bu feyiz alma olayı göreceli bir kavram!

Kişiden kişiye değişir yani!

Bir de bir korkumu açıklamak istiyorum sizlere!

Acaba hiç kimse benim de müstear isim kullanacağım şüphesine düşüyor mu?

“Ahmet Abi atıp tutuyor ama kesin o da müstear isimle yazıyordur!”

Tabi bu nazikçesi!

Ben olsam “yazıyordur kavşak!” derdim!

Tabi buradaki “kavşak” kelimesinin kesişen trafik anlamında olduğundan kuşkunuz olmasın! Ama pozitif karakterde gösterildiği için bir mahzuru olacağına ihtimal vermiyorum!

“Her taraftan girilir Abi! Her taraftan da çıkılır!” türünden taşra ağzını da benimsemediğimi ifade etmeliyim!

Kavşak kavşaktır!

Korkuyorum!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Benim yazımı herkes tanır...Ne demek? Ben kişilik sahibiyim ; yazı karakterim değişmez... demek.. Allah için öyle... Sen farklısın, sen başkasın demiyorum... Sen bir başlıbaşına TİPSİN , Ahmet Abi... Seni Allah MB'a bağışlasın...

Erdal Ceyhan 
 30.06.2011 14:42
 

Şimdilerde bütün trafik kazaları nedense hep "Kavşak"larda oluyor. Kendine mukayyet ol aman, lazımsın bize. saygı ve sevgilerimle... İBRAHİM PEKBAY

İBRAHİM PEKBAY 
 28.06.2011 16:33
 

:))

sessiz-çığlık 
 28.06.2011 9:53
 

sadakam varmis ki bu kefere memleketinde kavsaklar cok iyi kontrol edilir darisi basiniza. saglik ve saygiyla

Newyorker 
 28.06.2011 5:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1640
Toplam yorum
: 13554
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 462
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster