Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Kavuşma mevsimi

Kavuşma mevsimi
 

Ben yaşamdışı suskunluklar biriktirirken dilimde 

sen umarsızca gelişlerini geciktiriyorsun 

biliyorum; dönmek üzereydi gidişin 

ama hiçbir saat dilimi göstermiyor geleceğin zamanı 

 

'Ayrılık' mevsimimizin dördüncü yılı başlarıydı 

parçalanmış vakitlerimde bir dolunay gecesinde 

hüzün dolu kadehimde seni içiyordum 

bir parça buz eşliğinde seni içimde soğutuyordum 

mezelerim; bir kalp dolusu aşk, bir parça ayrılık ve bir tutam hüzün 

plakta acıdan inleyen şarkılar seni çağırıyor 

gözyaşlarım damla damla kanatıyor elimdeki eski fotoğrafımızı 

 

Ve ben beklerken 'kavuşma' mevsimimizi 

deviriyorum içi sen dolu kadehlerde ikimizi... 

 
Toplam blog
: 31
: 3018
Kayıt tarihi
: 01.07.10
 
 

Kimi eskidiği için yaşar. Kimi yaşadıkça eskir. Ne tohumda keramet. Ne toprakta. Ne başakta. Mari..