Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kavuşmak Yüzdesi

Kavuşmak Yüzdesi
(varsayım)
Anneme…

1.
bin yıl sonrasından yazıyorum
sol kenarına yüreğimin
(geride kalanlara…)
belki bir gün diyorum
daha ne varsa diyorum
sonra bir ‘belki’ye sahip olmanın
tuhaflığı duyuyorum avuçlarımda..

gözlerim yok öyle bir şey diyor
kulağımdaki denge sıvısı ayrılık bu diyor
ve bir bulantıdır aslında
Kıbrıs’a giden…

hasret içimde bir önsezi halinde
akciğerime örülü dikenli bir tel..

2.
bin yıl sonrasından yazıyorum
(ardımda bıraktıklarıma…)
savurup bin sürgüne Diyarbakır’ı
(çocukluğumun kuru boya resmi)
ne varsa doğacak yeni bir güne ilişkin
umut, tomografi
ve nedense bu son zamanlarda Marilym Monroe
yirmi altı kırk beş doğusundan geçiyorum…


2009- 2010
Lefkoşa, Mersin, İstanbul
Murat ÇELİK
17 Eylül 2010 tarihli Ergani Haber Gazetesinde yayımlandı.

 
Toplam blog
: 33
: 519
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

Murat Efe Çelik 1980 yılında Diyarbakır’ın Ergani ilçesinde doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Erga..