Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Kavuşur bedenler ahir zamanda

Tek başıma kaldım sevda yolunda
Güller açmaz oldu gönül bağımda
Yoruldum, yoğruldum dert hamurunda
Köz oldu yüreğim aşkın narında

Dön gel diyemem ki artık ben sana
Hayat veremem ki dönsen de bana
Kal sen sağlıcakla kendi hülyanda
Kavuşur bedenler ahir zamanda

Sen gideli hayat çekilmez oldu
Hayalin gözümden hiç gitmez oldu
Yokluğun ruhuma ızdırap oldu
Günlerim geceden karanlık oldu

Dön gel diyemem ki artık ben sana
Hayat veremem ki dönsen de bana
Kal sen sağlıcakla kendi hülyanda
Kavuşur bedenler ahir zamanda

Gözlerim kapandı çoktan hayata
Boş bir satır kaldı, gönül sayfamda
Allah şahidimdir, sen duymasan da
Yine de 'sen' derim, senle elveda

BENOKYANUS YÜCEL TERKANLIOĞLU

 
Toplam blog
: 71
: 458
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

1972 Yılı Aralık Ayının 17 nci gecesi Konya'da doğmuşum. İlk, orta ve lise dereceli öğrenimimi Konya..