Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Kaybetmek istemiyorsan, vazgeçmeme izin verme

Kaybetmek istemiyorsan, vazgeçmeme izin verme
 

Vazgeçmem kolay olmaz, zorlanırım seviyorsam,

Severim ben hem de çok severim dostlarımı, arkadaşlarımı, ailemi, sevgilimi...

Vazgeçmek kolay olmadı, vazgeçtiklerim oldu elbet benim çok sevsemde zorlansamda...

Ben sabrederim, azmederim, hazmederim, gerekirse savaşırım, direnirim, anlayış gösteririm, yanında olduğumu anlatırım, uyarırım inceden, kimi zaman görmezden gelirim, alır karşıma konuşurum, geçer karşısına susarım, çaba harcarım kaybetmemek için degil vazgeçmemek için...

Anlık kararlarım geçicidir; oyun oynarım kendimle vazgeçebilirim şimdi diye, kandırırım bazende kendimi vazgeçtim diye ama  vazgeçmem o kadar kolay degildir.

Zaman ilerledikçe verdigim degeri ve gördüğüm degeri ölçerim, eşitlemeye çalışırım kendimi haksız çıkararak...oysa ki eşiklik çoktan bozulmuştur.

Kendime gelip karşımdakinin beni kaybetmeyi göze almış almış olduğunu artık anlayabildiğimde, yorulduğumu hissederim uğraşlarımı irdelerim, bırakırım direnmeyi baktım ki olmuyor daha fazla çabaya gerek yok bitiririm ve giderim ben...

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..