Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Kaybettik biz

Kaybettik biz
 

Gidişimizle birbirimizden başka bir alemde başka bir yer kürede belkide hiçbir yerde olamdan kaybolacağız hayatlarımızdan..

Sen sabahları yorgun sesinle uyandırmayacaksın beni...

Gülümserken kendin için gülümseyeceksin, kendini eğlendirmenin yollarını daha kolay bulacaksın artık, bir tek kendin için yaşayacaksın.

Telefonda sadece sesini duymak için aradım diyen sesim olmayacak.

Gözlerimi ilk açtığımda düşmeyeceksin yüreğime, dünyama.

Baktıkça penceremden düşlerime almıycam seni.

Gerçek olamaycak kadar uzak olan isteklerine yanıt vermediğimde kızmayacaksın bana.

Biteceğiz böyle böyle..

Sen bir gün uyanacaksın, bir sızı olmayacak kalbinde, ellerin aramayacak ellerimi.

Hatırlamayacaksın adımı, kaybolan sadece siluetim olmaycak, benide kaybedeceksin hafızandan..

Huzurla başlayacaksan güne, bir eksiklik hissetmeden, bir boşluk olacak içinde ferah bir boşluk sadece, en huzur vereninden.

Gözlerin başkalarını arayacak, başka bir tende bulacaksın nefesini, kendini. Hiç sızlamayacak için, sızlatacak bir anı kalmayacak içinde çünki...

Ben balkonuma çıkacam birgün, bir rüzgar esecek kokun gelecek burnuma, unuttuğumu sandığım her bir anı savaş açacak beynime, kovamıycam.

Mideme sancılar girecek, kalbime bıçaklar saplanacak, ellerim titreyecek, beynim uyuşacak, düşünmemek için ertelediğim ne varsa çıkacak birer birer canımı yakacak...

Sen bilmeyeceksen ne yaptığımı, belki hala bir dağ yamacında olacağım ya da düşlediğim karadeniz kıyısında...

Ne sen beni bileceksin, ne de ben seni...

Ayrıldı ya yollarımız öyle bileceksin sen, beni ben de bırakarak gidişinle hayatıma devam edeceğime de inanmıştın...

Öyle de olacaktır elbet, hayatım devam edecektir, ama yüzümde kimsenin anlayamacağı derin izlere yerleşmiş bir kederle...

Canlarımız sağ iken buluşamıyacağız seninle ama bir gün küllerimiz karışacak birbine, ganjda sularda kaybolacağız kokundan tanıycam seni, kokumdan tanıyacaksın beni...

Ama artık kaybetmiş olacağız, bir dahası olmayan hayatlarımızda tenimizi yakan ateşten çok daha keskin bir yangıyla içimize vuracak pişmanlık...

Yazık kaybettik diyeceğiz....

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..