Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Kaybettim hükümsüzdür

Kaybettim hükümsüzdür
 

Alıştım yokluğunaKaybettim hükümsüzdür...


Mor menekşlerim vardı benim

Her sabah seyretttiğim

Aşkımın kokusu gibi

Yüreğime işlediğim.

Onlar orada kaldı...

Küçük bir odam vardı

Gülüşlerle ışıyan,

İçi sen kokan...

Yok artık, kaybettim;

Hükümsüzdür...

Alıştım yokluğuna desem de

Söyleyin siz yine de

İnsaniyet namına..

Bir gören var mı?

Çayımı yudumlardım

Huzur içinde o eski evde.

Bir de sen yanımdaysan

Değmeyin keyfime...

Umutlar su gibi akıp gitti

Ve bitti...!!!!

Şimdi şu ana hapsolmuş

Asiliğim ve deli gençliğim...

Eskilerde kaldı,

Ya da ne bileyim..

Üç kuruşa

Yaşlı bir eskici aldı...

Bir tokam ve bir aynam vardı,

Şimdi o da kırıldı...

Kırılan kalbim gibi...

Paramparça dağıldı..

Müşerref ÖZDAŞ

11 EKİM 2009

 
Toplam blog
: 59
: 676
Kayıt tarihi
: 13.09.09
 
 

10.06.1961 Kütahya-Simav doğumlu. Tüm eğitim hayatı İzmir'de geçti. 1982 E.Ü.Fen Fakültesi Biyolo..