Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '07

     
    Kategori
    Psikoloji
     

    Kaybettim mi?

    Kaybettim mi?
     

    Yeteri kadar uzun bir zaman geçirdim bu yaşlı dünya üzerinde. Geriye dönüp bakma vakti gelmiş ki döndüm baktım. Görmeye çalıştım, hatırlamaya çalıştım, içimi yokladım, bir daha denedim ama bulamadım. Birşey başarmış olmam gerekiyordu. Benim diyebileceğim birşey olmalıydı orda bir yerde. Ama bulamadım.

    Sonra baştan beri yanlış yolu seçtiğimi anladım. Anladım ki: ''İnsan önce kendisinden başka hiç kimseye güvenmemesi gerektiğini, dünyada sonsuz sorumluluklarının orta yerinde terk edilmiş ve yalnız olduğunu, bu dünyada kendi önüne koyduğundan başka hiçbir amaç, kendisi için oluşturduğundan başka hiçbir kader ve hiçbir yardım olmadığını anlamadıkça, kendi iradesiyle hiçbir şey gerçekleştiremez.'' JEAN-PAUL SATRE

    Bunu biliyordum bilmesine de anlamamışım. Şimdi geç kalmış olmanın paniği var içimde. Bu denli yanlış bir yaşam yolunu seçmişken ben, benimi değiştirebilir miyim?

    Ya da ben kaybettim mi?

     
    Toplam blog
    : 1
    : 372
    Kayıt tarihi
    : 29.06.07
     
     

    1969'da doğdum.İstanbul kanıma girdikten sonra onu 20 yıl bırakamadım. Ama gün geldi devran döndü ve..