Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Kaybolduğunuz bir yolda kendinizi bulabilirsiniz

Kaybolduğunuz bir yolda kendinizi bulabilirsiniz
 

Soğuk bir kış ayında gece yarısı ellerim cebimde evime doğru yürürken yolun ortasında duran arkası dönük siyah kapşonlu bör adam gördüm. Hızlı adımlarla yürümeye devam ederken kaldırıma doğru geçtim ve ellerimi cebimden yavaşça çıkardım. Adam bana doğru yönelmeye başladı ve önümü kesti. Gözlerimin içine baktı. Korkudan tüylerim diken diken oldu ve göz bebeklerimin büyüdüğünü hissettim. Karşımda duran kişi bendim. İlerlememi engelliyor ve beni geri itiyordu, zayıf yönlerimi biliyordu. Sonra yürümeye başladı ve istemsizce onu takip ediyordum. Beni ilk defa gördüğüm sokaklara sürükledi,evimden uzaklaşmıştım. Siyah bir ağacın yanında durdu ve gözlerini üzerime dikti. Kendimi ilk defa bu kadar sinirli görmüştüm. Eve dönüş yolumun önünde durdu ve ordan geçmeme izin vermeyeceğinden emindim. Diğer yola doğru kafamı çevirdim ve orda tüm korkularımı gördüm. Bana iki seçenek sunmuştu, ya korkularımla yüzleşecektim ya da kendimle... Kendimle yüzleşmeye hazır değildim, korkularımın sokağına doğru yöneldim.

Arkamda durup beni izlediğini farkındaydım. Korkularımın sokağına girdiğimde yalnızlığı gördüm. Tek başınaydı benden çekiniyordu. Üzerine doğru ilerledim ona korkmadığımı söyledim. Bir çok zorluğu yalnız başıma atlattığımı hatırlattım. Yalnızlığın o sokakta olmaya hakkı yoktu. Yavaş adımlarla yürümeye devam ederken arkamdan takip ettiğini fark ettim. Ama biraz önceki kadar kızgın değildi, yine de kendimle yüzleşemezdim. Az ileride yerde bir kağıt gördüm. Bu sokağa göre fazlasıyla temiz bir kağıttı. Kağıdı elime aldım. Anlamsızca kendime baktım. Cebinden bir kalem çıkarıp bana uzattı. Bunu neden yapıyordu ? Bir şeyler yazmamı bekliyor gibiydi, ama yazamıyordum. Sonra cebinden bir kağıt daha çıkardı ve kağıda ''Kötülük'' yazdı. Karşılık verdim ''İyilik'' yazdım. ''İhanet'' yazdı ''Sadakat'' yazdım. ''Nefret'' yazdı ''Aşk'' yazdım. ''Silah'' yazdı ''Kalem'' yazdım. Bana gülümsemeye başladı. Sonra anladım o benim şeytanımdı. Her insanın içinde bir şeytan vardır, önemli olan onu meleğe dönüştürebilmektir.

 
Toplam blog
: 6
: 296
Kayıt tarihi
: 21.09.16
 
 

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Havacılık Yönetimi bölümünde okuyorum. 19 y..