Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '07

 
Kategori
Edebiyat
 

kayboldum...

kayboldum...
 

Kayboldum... Bloğa girerken Edebiyat /şiir kategorisini tercih etmiştim. Nedeni ise görmüş olduğum güzel yazılarınızı okumak. Okumak, evet kendi üslubunu yaratmış arkadaşlar tarafından o kadar güzel yazılar sunuluyor ki, okumalıyım dedim.

Neşelenmek için veya duygulanmak için veya yaşamın bir sokağında esen rüzgara kapılmak için aşağı yukarı nerelere gideceğimi biliyorum. Bu demek değil ki diğerlerini okumuyorum. Dikkatimi çeken her yazının rüzgarına bırakıyorum kendimi.

Ve bu rüzgar da kayboldum... bugün fark ettim kaybolduğumu. Ve başladığım noktaya dönüşümde bir şiir molası vermek istiyorum. Ve kendimi tekrar buldum.


gözlerimdeki boşluklar


sensizliğin korkusuna takıldım yine

vakit gece yarısı, aylardan eylül

ikinci veya üçüncü gecesi olmalı

yapayalnızım.

nasıl da hayal kırıklığına uğramıştım,

nasıl da gözlerime yerleşmişti boşluklar

nasıl da öfkeliydim

boşalmış şarap şişesini

karşı duvara savururken

hayaline kadeh kaldırıp

nasıl da sarhoş olana kadar içtim.

( Erol ASLAN )


Resim : http://www.papatyam.web.tr/
Şiir : Erol ASLAN

 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..