Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Kayboldum

Kayboldum
 

Siyah!


Gözlerinin siyahında kayboldum
Tükendim sevdanın dehlizlerinde
Güneşimi yitirdim.
Nolursun tut elimden bir tanem
Kurtar beni senden; 

Savur at en uzaklara
Terket beni sessizce
Kimsenin bilmediği
Karanlık sokaklara 

RUBAİ
Saldın da kor yüreğime bir ateş-i suzan
O gül-i ruhsarına tutsak ettin gönlümü
Ya narına yak beni ya eyle sende nihan
Senin çeşm-i nazın ki, güzel kılar ölümü

Ateş-i suzan: Yakıcı ateş. Aşk ateşi
Gül-i ruhsar: Gül yanak,
Nihan: Gizli
Çeşm-i naz: Nazlı bakış, süzerek bakış, güzel gözlü yar. 

Resim: frmtr.com 

 
Toplam blog
: 462
: 707
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Emekliyim. Herkes gibi benim de bir dünya görüşüm var. İnsanların farklı fikir ve inançlara sahip..