Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Kayboldum

Kayboldum
 

Adın geçince yüreğimden bir hoş oluyorum,
Gözlerinin süzülüşünde kayboluyorum,
Tebessümünün verdiği mutluluktayım,
Uzat elini yüreğime işte oradasın..
Adını mutluluk koydum,
Ne zaman gülsem hatırımdasın,
Yüzüme tebessüm yüreğime sevgini veriyorsun,
Aşkın diğer adısın yüreğinden yüreğime gelen..
Mutluluksun dizelerimin seninle başladığı,
Nokta koymadığım virgül ile birbirine bağladığım,
Sözcüklerimin çıkış yolusun,
Mutluluksun,
Huzursun..
Yüzümü güldüren huzur,
Kışın soğuğunda  yüreğimi ısıtan sıcaklıksın,
Aşk'ın diğer adısın,
Tüm sözcükleri içinde barındırıp
Sende kaybolmamı sağlıyorsun,
Ve ben senin yüreğinde kayboluyorum,
Gecemdeki ay'ımda seni buluyorum,
Kayboldum yüreğinde bul beni ömründe..

 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..