Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Kaybolmak istiyorum

Kaybolmak istiyorum
 

doğa,doğa,doğa


Kaybolmak istiyorum,
gitmek,
uzaklaşmak tek başıma doğaya dalmak.
sadece sana ulaşmak istiyorum,
seninle konuşmak,
geri kalan tüm insanlardan uzaklaşmak.
kaybolmak istiyorum,
gitmek,
yalnız olmak,
ama sadece senin olduğun bir yalnızlık olsun istiyorum.
öylesine doğaya dalmak,
geri kalan tüm insanlardan uzaklaşmak,
ben sadece kaybolmak istiyorum.
sadece sana ulaşmak seninle konuşmak...
baharla gelen çiçeklerin olduğu kırlarda koşmak,
o güzel ırmağın kenarında dolaşmak,
eğilip de bir çiçeği koklamak,
ve yine seninle konuşmak.
sadece sana ulaşmak istiyorum,
ben sadece senin olduğun bir yalnızlıkta,
KAYBOLMAK İSTİYORUM...

 M. Semih KURU 

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..