Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '11

 
Kategori
Dostluk
 

Kaybolmayan ilişkiler

Kaybolmayan ilişkiler
 

Saygı, sevginin hüküm sürebildiği tek yapıttır.


Geçmişten tekrarlanan bir gün... yaşanılan kısa bir dejavu...geçirdiğim ender anlarımdan birini yaşıyorum bu günlerde. Bir zamanlar aynı ortamı paylaştığımız hocalarımızla bir arada olmanın o güzel tadını aldım bugün. Dostluğun böylesine bağlı olabileceğini, bir gülümsemenin, kısa bir söz düellosunun ve kısacık bakışmaların insanı değiştiren yönlerini gördüm, mutlu oldum. 

Mutlu olmayı istemek aslında uzakmış gibi gelir. Yakınımızda o denli güzel olaylar yaşanırki bazı zamanlar, anlık mutlulukların tadına varırız. Saygının daimi kalıcı olduğu bir çevrede, sevgi hep hissedilir. Mutluluk da onu takip eden bir başka bütünleşmedir. Bu hazzı aldığım günlerden bir gündü bugün. Uzun zamandır işlerimin yoğunluğundan bloğuma yazı yazamadım. Okuyan herkeze teşekkür ederim. Bugün bahsetmek istediğim farklı bir konu yok. Malum, havaların zorda olsa ısınmaya meyilli olguğu bir dönemi geçiriyoruz ve baharı bu denli özleyeceğimiz aklıma gelmezdi. Zorda olsa güneşin kendini hissettirdiği bir zaman dilimi yaklaşıyor nihayet. Güneşin düşüncesi bile, anlık bir gülümsemeyi yaşatıyor insana. istem dışı refleks hareketlerimizden biri haline gelebiliyor, ne güzel değil mi! Hayatımızda her daim anlık gülümsetebilecek düşüncelerimiz çok olsa keşke. Ben hem güneşi gördüğümde hem de eski dostlarımla karşılaştığımda içimde varolan coşkuyu yaşadım bugün. Herşeye olumlu yaklaşmaya çalıştığım, düşündüğüm bir dönemde, güzel tesadüfleride yaşayınca, daha fazla dopping oluyorum. Olunması gerektiğine de inanalardan biriyim. Gerçi reklam mahiyetine gelebilir, ama önemli değil bana göre size önerebileceğim bir kitapdan bahsetmek istiyorum. "Quantum Sıçraması" ben gerçekten sıçradım. hani bazı kitaplar vardır, okursun okursun, şimdi bu beni nasıl değiştirecek, ne yapacak, ne olacak dediğiniz zamanlar olur kitabı bitirdiğinizde. İşte bu öyle bir kitap değil. Bu, yaşamı farklılıkları ile kabul edip, neyi nasıl istediğinizi, sahip olduğunuz gücü nasıl kullanacağınızı anlatan bir kitap. Okuduğum an aldığım enerji ile herkezin dikkatini çektim, kim sorsa, sıçrama yaptım diyorum. Zaman zaman sıçramamız gereken anlar olur. Önemli olan zamanında bazı şeylerin farkına varmak ve erken toparlanmaktır. Helede sevdiğiniz insanları görüp kısa bir süreliğinede olsa paylaştığınız küçük bir dialog bile çok şey katar yaşamınıza. Tabi kalıcı olan burda birbirimize karşı gösterdiğimiz saygı ve sonrasında sevginin pekişmesidir. Karşınızdaki insana saygı duymuyorsanız, hayatınızda artık nötr etkiye sahi, p olan bu insana karşı yapmacık olursunuz. Bu tür kişilerin sayısı giderek artıyor. Sevgi kazanmak kolaydır, ama saygı kazanmak zordur. her ikisine sahip olamak ve bu yetinizi sürdürebilmek ise ayrıcalıktır. Kendimizi geliştirdiğimiz, yeniliklere açık olup, uygun olanlarla yetinmeye çalıştığımız bir nesil yaratabiliyorsak ne mutlu. 

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..