Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Kayboluş..

Kayboluş..
 

Zamanı büküp değiştirmek isterdim kendimi
Gittiğim bir kaç yeri
Tanıdığım insanları, yazdığım sayfaları
Kalbimdeki ve hayalimdeki seni...

Belki biraz olgun dönemine sarardım
Kahramanın öldüğü filmi..
Hikayeyi tam olarak anlayarak.
Gerçek aşkı buldum ben diyerek..

Sevdikçe sevilmek zormuymuş ki
Kaybolan binlerce sevda gibi
Aranıyor ama bir türlü bulunamıyor
Yüreğimin tamamı, aklımın onda beşi..

Garip geliyor şimdi zamanın
Hoplaya zıplaya hızlıca ilerlemesi
Kovalıyorum sanki akrebi
Çokta mecalim varmış gibi..

Üflesemde, oflasamda sonuçlar aynı
Değişen sadece rollerdi
Rotası sağlam beyaz bayraklı o gemi
Hep mi Atlantis'e giderdi ?

 
Toplam blog
: 9
: 498
Kayıt tarihi
: 06.02.09
 
 

17 Ekim 1989 İstanbul doğumlu biriyim. Maltepe'de ikamet ediyorum Haydarpaşa Endüstri Meslek Lisesi ..