Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Kayboluş

Kayboluş
 

''Ve ben Olric

düşmeseydim düşlerimin sırtından, zaten inecektim. (Oğuz ATAY;Tutunamayanlar)

.............

Gözlerin uzakta, çok uzakta.

Sen gitmeden daha önce gözlerin gitmişti.

Eğildim baktım gözlerine

Yüzeyinde ve derininde,

Kendimi aradım.

Bir görünüp bir kayboldu siluetim gözlerinde.

Gördüm, dipsiz kara bir kuyuya döndü gözlerin.

Uzaktı karaltı.

Bir ses attım.

Sesime ses gelmedi.

Gözlerin uzakta, çok uzaktı.

Bıraksam kendimi,

Düşsem gözlerinin kara kuyusuna

Düşsem, düş, düşlerim.

Gene de düşüm,

Sabahı, aydınlığı , ışığı olmayan gözlerin

Açmasam gözlerimi açmasam.

Açılır gözlerim.

Bir ışık sızar kirpiklerimden içeri.

Tek bir ışık zerresi açar gözlerimi.

Kaybolur kara gözlerin,

Kaybolur gözlerinde kaybolmam.

Bir ışık zerresi, kirpiğimden gözüme dolar

Kırmızı bir sarmaşık olur,

Sarmalar beni

Kurtarırım kendimi senden.

Kurtarırım kendimi sende kayboluşumdan

Hoş geldin kendim,

Hoş geldin kendimde kayboluşum.

Leyla 18 Aralık 2009

 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..