Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '21

 
Kategori
Üniversiteler
 

Kaydım silindi

Kaydım silindi. İlk Üniversitem Kocatepe Üniversitesinde Uşakta sosyal bilgiler öğretmenliği şu an öğretmenlik yapmıyorum. Memurum dernek çalışmalarında eğitimlerde bu fakülteyi bitirmenin faydalarını görüyorum. İkinci Üniversiteyi okuyayım dedim ücretsizde sosyolojiye başladım dernek çalışmaları ve engellilik alanı okumaları birazda alanın zorluğuyla okulu aksattım.

Cuma günü kaydımın silindiği bilgisi geldi. Benim ikinci Üniversiteye başlama amaçlarımdan biride açık öğretimle ilgili sorunları tespit edip çözümü için uğraşmaktı. Kendi bölüm kitaplarımın okunması taranması okuyucu sorunları farklı okullarda sınava girme ile ilgili sorunları epey gündeme getirdim ne kadar faydam oldu bilmiyorum ama ben mücadelemi verdim.

Okuyucu sorunu görmeyenlerin sürekli yaşadığı sorunlardan biri. Kopya çekmesinler diye farklı alanlardan gelen okuyucular ve alanı bilmedikleri için yanlış okunan sorular. Benim yaşadığım en ilginç sorunsa doktora yapan eğitim yönetimde uzman hocanın istatistik sorularımı okuyamamasıdır.

Önerimiz okuyucu ve işaretleyici birinci tercih ikincisiyse okuyucu mekanik bir ses ve işaretleyici üçüncü Braille sorular ve cevaplar dördüncü bilgisayarla sınav dönemi başlamalı. Sürekli okul değişiyordu. Yazışarak okulu sabitledik. Kaynaklar. Önceleri kaynakları biz okutup taratıyorduk açık öğretimde pdf kitaplar vardı. Sonra sesli kitaplarda eklendi site daha kullanışlı hale geldi eş zamanlı olarak birçok derneğin soruna müdahil olup mesafe alındığını da biliyoruz. Ben ikinci üniversiteyi tekrar okuyacağım ama şimdilik erteliyorum. Açık öğretimle ilgili sorunlar iletilirse takip etmeye ve müdahil olmaya çalışırım. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..