Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

KAYIKHANEDE ŞAFAK VAKTİ

KAYIKHANEDE ŞAFAK VAKTİ
 

KAYIKHANEDE ŞAFAK VAKTİ


KAYIKHANEDE ŞAFAK VAKTİ

 

Kayıkhanede oturmuşum,

 Gün batımını seyretmekteyim,

Maviler nasıl da kızıla dönüşüyor Tanrı’m,

Gökyüzü renkten renge girerken

Savaşı çağrıştırıyor kızıllık,

Ben de renkten renge giriyorum,

Utanıyorum insanlığımdan…

 

Barış güvercinlerinin kanatlanışıyla

Gagalarındaki zeytin dallarını,

Özgürce uçtukları maviliği,

 Sedasını özlüyorum çocukların,

Kızıllığı öteliyorum ellerimle…

 

Gel artık dünyaca hasretle beklenen barış,

Git insanlığımızın ayıbı savaş,

Gel-gitleri sevmiyorum,

Huzur arıyorum köhnemiş dünyamızda…

Hep sen kal barış

Lütfen hep sen kal!

 

HARİKA UFUK
ADANA
3 ARALIK 2015
SAAT: 09.00

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..