Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Kayıp 1 TL. nerede ?

Kayıp 1 TL. nerede ?
 

Üç arkadaş bir lokantaya gidiyorlar , 30 TL. hesap ödüyorlar . Lokanta sahibi 5 TL. indirim yapıyor ancak garson bu 5 TL. yi üç kişi tam olarak bölüşemeyeceğinden 2 TL. sini bahşiş olarak alıkoyuyor . 3 TL. yi müşteriye iade ediyor . Müşteriler bu parayı aralarında 1'er TL. olarak paylaştığında hesap doğal olarak kişi başı 9 TL. ye düşer .

Bu durumda toplam 27 TL. olan ödemeye 2 TL. bahşişi eklediğimizde 1 TL. açıkta kalmaktadır .

Sizce 1 TL. nerededir ? Hesabın gerçek durumunu tanımlayınız .

Hoşça vakit geçirmeniz dileğiyle cevaplarınızı bekliyorum !!!

( Ben de sonucu arıyorum... )

 
Toplam blog
: 24
: 9092
Kayıt tarihi
: 16.10.09
 
 

İşte yeni bir Blog'cu daha!İzmir'de yaşıyorum. Mesleki Eğitim Uzmanıyım. Çalışma alanım sağlık, güze..