Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '15

 
Kategori
Blog
 

Kayıp aranıyor: Ümit Culduz

Kayıp aranıyor: Ümit Culduz
 

En son yanılmıyorsam geçen ayın başlarında bir blog yazan arkadaşımızdan o günden itibaren haber alamıyoruz. Son olarak kendisi bir yazı koydu sayfaya. Blog kategorisinde yayınlanan yazıdan sonra kendisinden bir daha haber alamadık. Ümit Culduz'dan söz ediyorum. Blogun uslanmaz adamlarından. Nerededir, neden buraya yazmaz? Niye çarşıyı terk etti?

Benim aslında bunları sormaya da hakkım yok. Çünkü ben yıllarca terk ettim blogu. Yıllarca girmedim. Şimdi bir ayın lafı mı olur? Ama gerçekten merak ettiğim için buraya yazıyorum. Kendisiyle görüşen arkadaşlar olabilir. Culduz en azından bir şeyler yazsın bize.

Bu arada bendenizin bu Culduz merak ınereden geliyor derseniz o da eskilerden. Bir zamanlar bizler blogda çok iyi bir hava yakalamıştık. Bilmiyorum daha bir kaynaşmışlık vardı. Daha bir samimiyet. Daha bir paylaşım. İşte o günlerde Ümit Culduz'la da yazılarımızla yorumlarımızla tanıştık. Yoksa şahsi bir tanışmışlığımız yok. Oturup iki bira içmişliğimiz yok yani. Adam zaten Almanya'da çalışıyor. Biz ise memleketteyiz.

Ümit Culduz benim blogda gerçekten unutmayacağım isimlerin başında geliyor. Gerek yazılarıyla gerekse kendine has üslubuyla. Kavgalarıyla, tartışmalarıyla ve sonu hep hüzünle biten aşklarıyla.

Umarım bir süredir yazmamasının önemli bir nedeni yoktur. Umarım iyidir Ümit Culduz. İyi olsun. Çünkü sonuçta Culduz'u bir şekilde bir yerlerde yakalayıp muhabbet etmeyi çok isterim. 

Culduz'un olmadığı bir bloğun biraz tuzu eksik gibi geliyor bana. Tuz da tat veriyor sonuçta. Ne demiş atalarımız, "Yemeğin tuzlusu bloğun Culduz'lusu makbuldur".  

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..