Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Kayıp aranıyor

Kayıp aranıyor
 

En baştan değerli yardımlarınız için teşekkürlerimi sunuyorum. Okuduğunuz bu blog da uçacak ya da kaldırılacak olsa dahi yardımlarınızı sakınmayacağınızı biliyorum.

Doğum gününe 3 gün kala, 16 Mayıs 2007 tarihinde,saat

02. 00 - 03.00 arası itibariyle,

doğmuş olan bir adet blog kaybolmuştur. Görenlerin insanlık ya da blogdaşlık adına durumunu ve yerini bildirmelerini rica ediyorum.

Derdim Şu : Milliyet Blog ana sayfada , arama kutucuğu var. Oraya bloğun adını yazıp aramanızı rica edeceğim. alttaki kutucuklardan bklog yazarıı değil de blogda olanı işaretlemeyi de unutmayın lütfen.

Blogadı: Yeni dokunulmazlıklar üretilirken

Özellikleri

Yazarı: ezgiumut

Foto: Haydarapaşa garı otlaklaRI

Anahtar kelime: ekobank dokunulmazlıklar (olabilir....)

Başlık: Yeni dokunulmazlıklar üretilirken (dİ)

Blog no: 40737

Konu: Uluslarüstü banka ve çalışanlarına - elbette ki yönetim kurulunu da- ürettiği ömür boyu yargı ve polis denetiminden koruyan zırh üretimi

Tematik Soru 1 : Bu boş kavkılar kimler için üretiliyordu?

Tematik Soru 1 : Bu yasa ne durumda. Meclisten geçti mi bilen var mı?

Bloğun kaynağı : http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/6521383.asp?gid=196

Doğum tarihi:

16.05.2007 02:47:26

Ad : Yeni dokunulmazlıklar üretilirken

Görünüm: Alımlayan kişiye özel

yaşı 3 yaşını doldurmasına 3 gün kalmıştı.

Not. Blog kayıptır. Üstelik bloglar listesinde adını YADİGâR , bırakarak çıplak bi şekilde kaybolmuştur. Yayınlananlarda, taslaklarda, reddedilenlerde, silinenlerde aranmış ama bulıunamamıştır ... Kendi kendimize Squash oynatan kişileri kınıyorum. Evet zatan tek kişilik oyundur derseniz kişi Squash yaptığını bilir. Biz burada ciddi olduğunu düşündüğümüz bir gazete Milliyet Gazetesi portalında blog yazdığımızı sanıyorduk.

ezgiumut 2010 6 13

Önemli NOT: Pardon henüz mayıs esrikliğinden çıkamışım.Kayıp Bloğum 3 yaşını doldurmuş aslında.

Değerli okur, sizin bilgisayarlardan bu 40737 numaralı bloğa bloğa erişilebiliyor mu? Derdim ve merakım budur?

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..