Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

Kayıp Balık değil bariz Büyükbaş

Merhabalar,

Evet yazmayalı çok uzun zaman oldu. Ancak, son zamanlarda yaşanan siyasi ve askeri gelişmeler, dur durak bilmeyen şehit haberleri, beni tarifi mümkün olmayan üzüntülere sürükledi. Bu sebepten size kayıp balıktan değil büyükbaşımızdan söz edeceğim.

“Banane senin büyükbaşından” demeyin, yazımın tamamını okuduktan sonra büyükbaş meselem sizin de ilginizi çekecek eminim.

Bizim bir ahırımız var evimizin yakınlarında. Dışarıdan bakınca ahıra benzemiyor, oldukça heybetli bir görüntüsü var biliyor musunuz? En güzel malzemeleri kullandık hem, tabii güzel olacak; e konu komşu da yardım etti; herkesin katkısı oldu ; sağolsunlar. Ahırımızda bir büyükbaşımız var, bir inek. Nasıl besili anlatamam tamı tamına 542 kilo. Çocuğumuz gibi bakıyoruz ona, hatta yedirtmiyor yiyor adeta. Yemini, suyunu hiç eksik etmiyoruz, en taze otları ona yediriyoruz. Canım ineğim, bir “mö”leyişi var bir geviş getirişi var dünya hayran kalır. Ama süt konusunda biraz sıkıntılı, pek verim alamıyoruz. Keyfi yerindeyse, canı isterse süt var.

Bu sabah ahıra girdim. İneğimin yemini suyunu verdim, her şeyi tamdı yine. Biraz kafasını okşadım, konuştum onunla.

Ben tam ahırdan çıkarken dedi ki :

“ Siyasetten anlamam ama terörü kınıyorum”

Not : Böyle beslediğimize bakmayın, her inek gibi onunda kesileceği gün gelecek.

 
Toplam blog
: 3
: 463
Kayıt tarihi
: 04.09.11
 
 

Sessiz bir ortaöğretim çağından sonra Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı'nı bitirdi..