Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Kayıp ben aranıyor!

Kahin misin nesin sen?

Hep felaket kehanetleri gören,

Kurtar beni bu felaketlerden,

Sürekli kendi vicdanını gözetleyenden...

*

Ayrılık vakti geldi ben,

Kendi dünyamda küfürdün sen,

Sırtımda taşıdığım ayrılıktır ben,

Belki yaşamının efendisi olursan sen,

Kim olduğunu bilir, ben oluruz ben...

*

Bugün ilk defa dışarı çıktım ben,

Hani aynalardan bir dünya düşlemiştin sen,

Çözdüm bağlarımı ölmeden öldüm ben,

Ah başımın tatlı belalısın sen,

İşte karşılaştık, zaten kimi görecektin ki? yine ben...

*

(ABBA: 27 Mart 2011, Kayıp Ben)

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..