Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Kayıp giden zamanın sahtekar muhasebecisi

Kayıp giden zamanın sahtekar muhasebecisi
 

Ne umutalarım vardı...
Yaşama dair...
Kafeste kuşlar gibi..
Hepsini uçurdum tek tek..

Bir tek yüreğim kaldı...
Ve terk edilmiş bir meleket gibi..
Boy zindanlar...

Halen arada bir uğrar güvercenler...
Konar surlara...

Sonra kalbimden süzülen kanlar...
Masvavi bir deniz gibi...
gözlerimden süzülür...

O kadar pişnamım...
Hoş..
Pişman olsam ne yazar...

Gitmek istiyorum...
Bu diyardan...
Bu yerden...

Ama nereye..
Boşunaymış çektiğim sıkıntılar...
Azaplar...
Çileler..
Ne boş yere akmış gözyaşlarım...
Saçlarım ağarmış..
Ve ben sanki yaşayan bir ölü...

Ölüm nedeni ihanete uğrama...

Gitmek istiyorum...
Daha uzaklara...
Başka diyarlara...

Uğruna canımı verebileceğim bir şey yok şimdi...
Hepsi yalanmış...
Hepsi ütopya...

Ah....
Aşk yüzünden diyeceğim...
Aşka da hep teğet geçtim...

Uğruna savaş verdiğim değerler...
Hepsi bir gecede kumdan kaleler gibi...
Devrildi gitti..

Deniz kenarında bir kaya gibiyim şimdi...
Kah durulur...
Kah deli dalgalar döver gün be ve gün....

Yazın sıcağında yanar...
Kışın soğuğunda donar...
Denize dökerim kendimi...

Sonra döner yağmur olurum...
yine bu erlere yağarım...
Ben kayıp yaşamımım....
Sahtekar muhasebecisi..

Ben kaybeden bir tacir...
Kaybeden bir oyuncu...
 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..