Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Kayıp Hikayenin Şiiri

Kayıp Hikayenin Şiiri
 

Bana sana gelen yol,
Yol sevgiden gelir...
Dikenlidir acıtır
Gelmek istesem.
Kanatır her tarafımı...

Sana bana gelen yol.
Yol gide gide gelir...
Gelmek istemez misin?
Hiç yola çıkma...
Yolun başında yolun sonunu bilemezsin!
...
Bu yolun sonu var!
Karanlık desem karanlık değil.
Aydınlık desem hiç ışık yok.
Ne güneşin, ne ayın...
Hükmü yok.
...
Yüzümün şekli nasıl düşünme!
Nasıl düşünmem yüzünün şekli.
Gözümün önünde bir dünya.
Kapatsam geride kalacak herşey.
Ve herşey yeniden başlayacak!
...
Bu yolun en güzel tarafı!
Beraber yürümektir oraya.
Beraber yürüyeceğin birisi olmasıdır.
Ben buldum o elin sahibini.
Bırakmam hiç. O beni hiç bırakmazsa!
...
Yasak kadın, yasaklı kadın.
Şiirin içine giren...
Ve şiirin dışında kalan kadın.
Yolun en sonu var Billahi
Gideceğim oraya.
Seninle ya da sensiz de olsa.

01.Ekim 2013

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..