Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kayıp kedi!

Kayıp kedi!
 

Resim: Alıntı


"Karar ve duyuru" bloğuma bir yorum gelmiş bugün. Başlık; “Kerkenezler kenefe düştüler”

Bu başlığı hangi aklı başında adam ya da kadın yazar bilmiyorum. Cinsiyetini bilemiyoruz tabii... Cinsiyetsiz, ya da çift cinsiyetli olabilir. Ve devamında; “Blog kategorisi biraz iğneli geldi herhalde. Kategoride basitleşme olduğundan benim de yazasım yok”. diyor ve kaybettiği kedisini arıyor. Ararken de belki görmüş olabilirim diye bana soruyor.

Öncelikle üslubunuzu hiç mi hiç beğenmedim bay uğursuz ayak ama kaybettiğin kedin konusunda sana yardımcı olabilirim belki... Burada kedi ve köpeklerle ilgili bir arkadaşımız var. Yani kedileri ve köpekleri çok seven bir arakadaşımız. Alev Meisel. Alev hanıma bir sorun bakalım, o görmüş olabilir belki. Belki sokakta kalmış, ıslanmıştır sahibinin sahip çıkamadığı kedi. O gördüyse mutlaka alır ve besler. Kediler ve köpekler bana uğramaz, aram pek iyi değildir keza kendileriyle. Ama hem kedi bakıyorum deyip de, hem kedisine sahip çıkamayana pek iyi gözle bakmazlar bizim burada. Onu da belirtmiş olayım. Yorumun tamamı görmek ister belki okuyanlar. Aşağıda.

“Kerkenezler kenefe düştüler

Artık ben varım... Blog kategorisi biraz iğneli geldi herhalde. Kategoride basitleşme olduğundan benim de yazasım yok. Artık başka kategorilerde yazıyorum. Bu arada kedimi kaybettim. Sayfanıza uğramış olabilir. Uğramadıysa uğrayınca bana bildirin. Sevgiler...”

Bu şahıs bir başka bloğuma da benzer bir yorum yapmış ve yine saçmalamıştı. Fotoğraftan blogcu arıyormuş haspam. Belli ki; sahsımdan rahatsız olan ve buradan kaçırtmak isteyen biri. Medeni cesareti yok ki… Ortaya çıkıp açık edemiyor kimliğini, farklı farklı isimlerle yorum yapıyor, salsa yapıyor. Üstüne üstlük bir de emir veriyor. “Sağlıcakla kalın, acele yeni yazılar yazın!”

Oldu. Gözlerim doldu.

Diyorum ki; yolunuzu kaybedin ve bi daha uğramayın bana. Ne beni okuyun, ne yorum yazın, ne de dönün. En iyisi siz yeni bir sayfa açın kendinize, size özel orada kendi gölgenizle cebelleşin. Sizinle uğraşacak vaktim yok benim. Sayfanız yoksa başka bir isimle yazmıyorsanız tabii…

Bu da diğer yorumu haspanın!

"Sevgili Ayrıntı Bacı

Yazılarınız güzel ama avatar resminiz bukalemun gibi renk değiştirip duruyor. Neyseki seni resmine göre aramıyoruz. Yoksa Milliyet blog ortamında yolumuzu kaybederdik. Sağlıcakla kalın, acele yeni yazılar yazın..."

Son zamanlarda milliyet bloglarda neler oluyor bilmiyorum ama hiç iyi kokular gelmiyor burnuma. Umarım aradığını bulur bu şahıs her kimse ama burada değil aradığı. Burası yanlış adres!

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..