Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kamu Yönetimi Bilim Uzmanı ABDULLAH BEDELOĞLU

http://blog.milliyet.com.tr/abdullahbedeloglu

26 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Kayıp meşale

Kayıp meşale
 

Kaybettim Güneşim'i, Ayla meşalemi.

Zevke neşeye veda ettim veda

Feda ettim canı cananı her şeyimi feda

Kaybettim arzularımı, kaybettim sevgilimi

 

Yasaya, yasa hayır hayır hayır

Tasaya, derde dilde kalpte hayır

Aşksızlığa, sensizliğe kalmadı sabır

Velisizliğe, ülkesizliğe, denizsizliğe, gök kubbesizliğe hayır

 

Ümitsizliğe, meşalesizliğe hayır hayır hayır

Fesada, şerre, hileye sen de satır ayır

Esarete, işsizliğe, evsizliğe pek çoktur hatır

Cüdaya, hicrana her yer oldu yatır oylar hazır

 

Yılan Âdem ile Hava'yı aldatır

Rab yılanı kayırmaz sürünerek yaşatır

Yılana aldanana Cennet'i aratır.

Arayana vuslatı, nimeti tattırır.

Abdullah Bedeloğlu  

 
Toplam blog
: 152
: 2363
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yü..