Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '09

 
Kategori
Kitap
 

Kayıp Sembol - Ve sonunda...

Kayıp Sembol - Ve sonunda...
 

"Nalet olsun içimdeki insan sevgisine." demişti sevgili Mustafa Üstündağ, nam-ı diğer Muro. Aslında tabi ki lanet okumuyordu insanlara ama O'nu üzdükleri zaman bu tatlı serzenişte bulunuyordu. Ben de bir konuya kafamı taktığımda dünyadan iyice koptuğumu ve sorunu çözmeden de normal yaşamıma dönemeyeceğimi bildiğimden, hayatım boyunca siyasetten ve futboldan uzak durdum. Aman ne de iyi yaptım derken güncel beni ensemden yakaladı. Nerede yamuk bir şey görsem düzeltmeye kalktım. Elbette azı düzeldi, çoğu kaldı ama içimde de kalmadı, öz rahatlığı yaşadım. Bir an tüm insanların benim gibi düşündüğünü ve bir rüyalar ülkesi haline dönüştüğümüzü hayal ettim. Bazen de rüyalarımda beni kovalayan minibüs şöförleri, yüzüme 1 kuruşları fırlatan kasiyer kızlar, dağlarda bağıra bağıra benimle röportaj yapmak isteyen muhabirler oldu. Korkarak uyandım. Son zamanlarda da rüyalarıma sigara üreticilerinin ve sigara severlerin gireceği ve bana zorla sigara içirdiklerini göreceğim korkusunu yaşarken, dün gece rüyalarımda başka misafirlerim vardı ve öldüm sandım!

İhbar ediyorum. Robert Langdon beni Kongre Binası'nın çatısından aşağı itti ve bizi izleyen Dan Brown da, "Ohh olsun sana. Uğraşır mısın bizimle." diyordu!

Bugün bu işi halletmeliydim. Yoksa beni rahat bırakmayacaklardı. Fiyatı pahalı diye konuşup duruyordum, ortalığı karıştırıyordum. Sabahı zor ettim. Dün akşam Suadiye İnkilap Kitabevi'nde 27 TL'na inmişti fiyatı ve haftaya da 24 TL'na ineceğini söylüyorlardı ama ben bekleyemezdim, bu akşam işimi bitirebilirlerdi! Kadıköy'e indim ve doğru Alkım Kitabevi'ne gittim. Bingoo ! Kayıp Sembol'ün fiyatı 25 TL'na inmişti ve Alkım Kart sahiplerine ekstra bir 10% daha indirim yapıyorlardı. Yani 22.5 TL'na alabilecektim ama Alkım Kart'ım yoktu ki!

"Afedersiniz, ben Alkım Kart almak istiyorum."

"Lütfen şu formu doldurun. 1 hafta sonra herhangi bir kredi kartı ekstrenizle gelin. Kredi Kartı no'nuzu vereceğiniz için kefile gerek yok!"

Oolduu ve hatta ağlamaya başladım demedim. Bankalar bile krediyi 5 dakikada çıkarıyor kardeşim de demedim! Çıktım Alkım'dan ama çıkmadan da tanesi 1 TL olan kendi kitaplarından yine sağa-sola, okullara hediye etmek için 20 tane aldım.

Kabalcı Kitabevini çok severim. Özellikle kendi bastığı kitapları 50% gibi bir indirimle satar ki, benim gibi çok kitap alanlar için cennettir orası. En yeni Kabalcı'nın Bakırköy'de açıldığını duymuştum. Atladım Deniz Otobüsüne, 20 dakika sonra Bakırköy'deydim. Kayıp Sembol, Kabalcı'da 30TL'ydı ama Kabalcı Kart'a 25% indirim yapıyorlardı ve kartı da evraksız hemen veriyorlardı. Böyle kolay olduğunu bilseydim, daha önce alırdım deyip kartımı aldım. Kasiyer kız, "22.50 TL efendim." dedi ve ben de kredi kartımı uzatarak, "lütfen puanlarımdan alın." dedim.

Kayıp Sembol maceram da böylece 22.50 TL'na ve de para ödemeyerek nihayetlenmiş oldu. Bu gece huzurla uyuyacağım ve Bay Langdon'la Bay Brown'ın bana yemek ısmarlamalarını bekliyorum.

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..