Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '12

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Kayıp

    Bir insana hayatı boyunca hiç ayna vermesen yıllar boyunca kişiliğinin yansıması sanırmış kendini sonra bir gün getirip koyarsan aynayı önüne tanımazmış karşısındaki yabancıyı. Benim onlarca aynam oldu hayatım boyunca ama hala yabancı karşımdaki her an farklı biri oluyorum ben karşımda da öyle birini beklerken bir yabancı görüyorum her defasında. Renkli biri beklerken karşımda siyahı görüyorum aynamda. Kaçış yolum depresyon oluyor benim bazıları için kaçış olmayabilir ama benim karanlık yalnızlıklar limanım asla gözler önüne serilmeyecek olan. Gözlerim rahatsız ediyor beni kendi çapında her şeyi gören gözlerim yorulduğumu görmüyor, hayattaki dünyadaki yalnızlığımı görmüyor her gün doğan güneşin sıcak ışıltısına açılıyor.

    Ben uyumayı o kadar seviyorum ki günlük asla uyanmak istemiyorum karabasanıma. Buradaki insanlar ne sanıyor kendilerini hiç birini sevmiyorum sanki ama bazen oluyor ki kalbim kendi kendine o kadar hızlı atıyor ki mutluluk sarhoşu oluyorum hiç sebep yokken o zaman dünyada ya da dünya dışında yaşayan her canlıya âşık oluyorum. O kadar soru var ki aklımda Tanrı'ya sormak istediğim bir an önce ölmek istiyorum. Ölmek güzel şey gibi geliyor be günlük ben meraklı biriyim ya tüm soruların cevabı gibi bir tür aydınlanma faslı gibi geliyor. Ölürsem tüm soruların cevabını hak ederim diyorum kendime ama kendim ölemem bunu da soracağım öldüğüm zaman neden bir nedeni beklemek zorundayız ölmek için Tanrıya yakın olmak için neden beklemek zorundayız. hepimiz olmasakta ''Müslüman İnsanlarız'' diyoruz bir kısmımız. Adem ve Havva’ya  inanıyoruz belki ve Rabbimizin affediciliğine inanıyoruz ne tür bir günah böyle bir cezayı hak eder her toruna ceza ve sürekli ceza her gün ışığı ve her karanlık ceza… Sevemedim bu dünyayı günlük ,yıllardır sevemedim kendimi buraya ait hissetmedim bir türlü zamanımın çoğunu yalnızlık aldı kalbimi ve ruhumu  hep merak …

     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 70
    Kayıt tarihi
    : 23.07.12
     
     

    ''Hiçbir Şey Gerçek Kadar Sıkıcı Olamaz.'' hiçbir şey de benim hayatımın gerçeklerini Charles B.n..