Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Dostluk
 

Kayıp

Kayıp
 

Canım Arkadaşım'a

Temmuz günüydü telefonumdaki sesle irkildim ve Canarkadaşım kızını trafik kazasında kurban vermiş. O an yaşadığım duyguları tarif etmem o kadar zor ki, hani insanın canının çekildiği tarifi vardır ya evet ben onu yaşadım kanım çekildi, bacaklarım tutmuyor, nefes alamıyordum... canım acıdı çoooook.

Daha 1 hafta öncesine kadar hep birlikteydik, nasıl olurdu? Seni görmeden, yanında olmadan ben buna asla inanamazdım. O akşam seni ilk gördüğümde evet maalesef gerçekti. O güzel yüzün solmuştu, ruhun kan ağlıyordu. Eşinle çok yakın bir ilişkimiz olmamasına rağmen bana sıkı sıkı sarılması beni daha da duygulandırmıştı. Allah' ım dedim bu nasıl bir acı? Can dostum canım arkadaşım, ben evlat sevgisi ve evlat acısı nedir bilmiyorum. İçinin acısını bilemem ama ona orada şahit oldum, Allah'ım size sabır versin demekten başka yapabileceğim hiçbirşey yok. Fakat şuna emin ol; eğer kalbindeki acının yarısını almak gibi bir şansım olsaydı o yangınının yarısını mutlaka alırdım... Seni çok seviyorum.

Güzel kızın nur içinde yatsın, O sana cennetten gülümsüyor annesi.....

 
Toplam blog
: 3
: 445
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

10 yıldır İstanbul' da yaşıyorum ve evliyim .Özel şirkette sağlık personeli olarak çalışıyorum.Hay..