Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Kayıplık

Sanki herşey boşunaymış gibi her amacım boşunaymış; boşuna geçmiş zaman.

Sanki yıllarca uyumuş, yeni açmışım gözlerimi.

Beni yolun suyuna getiren nehir, uçurumdan, şelale misali bırakıvermiş aşağıya.

Soğukluğunu öyle bir çarpmış ki yüzüme, yüzyıllık uykudan uyanmışım gibi.


Ben bu hale mi gel mişim? diye sorar olmuşum.

Amaçlarım öyle bir sapmış ki; hayat denen nehir beni buraya getirmiş.

Bir varmış bir yokmuş masallar kalmammış;

Öyle bir büyümüş ki sırtımdakiler.

Ne taşıyacak gücüm varmış, ne de kendime inanacak sebatım.

Evet, ben de büyümüşüm beraberinde.

Bir varmışlar kalmamış, hepsi yok olmuş.

Şimdi elimde kala, kala:

Koca bir 'kayıplık' kalmış.

 
Toplam blog
: 70
: 1093
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Çok da eskilerde olmayan bir tarihte doğdu. Kulağına ismini fısıldadılar: İsmail. İsmini büyüyünc..