Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '17

 
Kategori
TV Programları
 

Kayıt Dışı Dizisi Final Yapıyor

Kayıt Dışı Dizisi Final Yapıyor
 

Ne talihsizliktir ki akıl oyunları ile süslü, entrikanın en derininden, ipucunu bulmak için beyin hücrelerini kaşıyan, görsel şovu ileri teknoloji Kayıt Dışı dizisi final yapacak. Ben gelende final yazısı yazmayan biriyim. Böyle bir haber benim tarzıma uymuyor. Çünkü o projenin emeğine saygı duyuyorum. Çok emek, çok telaş, çok ter var orada….

Kendisi için gelecek reyting kaygısı ile yazı yazmamak da benim kuralım!

Kayıt Dışı dizisi için Türkiye’de işler yolunda görünmüyor olabilir. Ama yurtdışından o kadar çok mesaj alıyorum ki ben bile şaşırdım. Tabi mantıklı düşününce Songül Öden ve Erkan Petekkaya gibi altın imzalı iki oyuncunun yurtdışı başarısı bu mesajlara neden oluyor.

Hayranları çok üzgün!

Ama işler yolunda gitmedi, proje tam ayağa kalkacaktı ki talihsiz kaza Erkan Petekkaya ayak bileğini kırdı. Sanatçıya çok geçmiş olsun! Dizi çekimlerine 4 hafta ara verilmek zorunda kalındı. Şimdi siz düşünün bu proje 4 hafta sonra yayına girse ne olur?

Ben söyleyeyim ne olur?

Kimse yapımcıyı, yönetmeni, senaristi, dizinin konusunu, dizinin adını bile hatırlamaz. Hatırlanacak tek şey Songül Öden ve Erkan Petekkaya’nın dizisinin yayından kalktığıdır. Oysaki onlar ne yapsın? İşler yolunda gitmedi, talihsizlikler arka arkaya geldi ve sonuç bu oldu!

Bir dizinin başarısı yapım şirketinden başlar ve senaryo, kamera arkası, oyuncu kadrosu diye devam eder. Kimse bir dizinin bitişini sanatçılara mal etmeye kalkmasın, onlar emekçidir! Aldıkları paraya bakıp kolay iş yaptıklarını sananlar ( kolay yapanlar da var tabi ama konumuz bu değil) ben size onların bir bölüm için 6 gün aralıksız çalıştıklarını söylemek istiyorum.  Sette karavanda oturup, sahne sıranızın gelmesini beklemek bile çok sıkıcı ve meşakkatli. Onca yapabileceğiniz iş varken ayağınızda pranga orada oturmak zorundasınız, tuvalete gitseniz peşinize adam takarlar, karnınız acıksa lokmanızı ağzınıza tıkarlar, uzun saatler çalışırsınız, her birim çalışanı kendi telaşını yaşar, 100 lerce kişi bir bölüm için orada ayağını, kolunu, ruhunu bırakır,  kaos çıkmadığı bir an olmaz, çözüm üretmek için beyninizi kulaklarınızdan akıtana kadar düşünürsünüz, nefes alamazsınız. Aman ne güzel eğleniyorlar demeyin, bu iş çok ciddi bir iştir!

Şimdi projeye dönelim!

“Ne var canım ilk biten proje mi?” diyenlere bu proje Cannes’da dünya pazarına çıktı ve satıldı demek istiyorum. Yani bazılarının başarısız bulduğu dizi çoktan pek çok ülkeden siparişlerini aldı. Erkan Petekkaya’nın geçirdiği talihsiz kaza sadece tuz ve biberi oldu.

Neyse ki dünya standardında sezon paketi için sadece bir bölüm var, ucu açık bir dizi olarak kalmadı ve o bir bölümü de çekip final yapacaklar. Tabi o güzelim hayranlar bana ağlamaya devam edecekler ama elden ne gelir? Kayıt Dışı dizisi 8.bölüm ile final yapacak, bunu değiştiremeyiz!

Olsun yeni bir projede hayranlar sevdikleri oyuncuları tekrar seyretmeye başlayacaklar, önemli olan bu! Kayıt Dışı dizisini (tekrar söylüyorum) bu ülke anlamadı, suç oyuncularda değil!

Hayatta anlaşılmanız dileği ile…

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

 https://www.facebook.com/dizisin

 https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..